Gjest Marthe1984 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 For to dager siden slo sønnen min på syv år seg kraftig i ansiktet når han var ute å lekte. Han måtte på legevakta å sy i pannen. Det var ikke snakk om noe hjernerystelse,men han har følt seg litt svimmel etterpå. I dag tidlig begynte han å spy og har spydd og vært kvalm i hele dag,. Er sikkert bare vanlig omgangssyke, men jeg er litt bekymret for om det kan ha en sammenheng med at han slo seg? Hva tror dere? får ringe legevakten i morgen tidlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Det ville jeg helt klart ha sjekket opp ja. God bedring til gutten! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J31! Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg ville blitt usikker selv og tatt en tlf til lege vakta bare for å spørre dem. Synes det er veldig ok når det gjelder barna. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.