Gå til innhold

dårlig appëtitt

Gjest manjana

Anbefalte innlegg

Gjest manjana

tulla har dårlig appetitt,hun vil ikke ha noe mat om dagen.jeg blir helt fortvilet! Jeg kan da ikke tvinge henne heller.hva gjør dere?Hun er 2 år og har spist dårlig de siste 14 dager. Noen tips?

tusen takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge hun er frisk og fin i formen ville jeg ikke bekymret meg.

Men jeg ville holdt meg til faste måltider, og ingen småspising imellom.

Det er sikkert bare en periode. :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt :) Toåringen her i huset har hatt en lang periode nå med musespising, men denne uken har hun plutselig begynt å lange innpå som en hest. Det går i rykk og napp, akkurat som veksten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest manjana

Helt normalt :) Toåringen her i huset har hatt en lang periode nå med musespising, men denne uken har hun plutselig begynt å lange innpå som en hest. Det går i rykk og napp, akkurat som veksten.

nå ble jeg litt roligere.takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest manjana

Så lenge hun er frisk og fin i formen ville jeg ikke bekymret meg.

Men jeg ville holdt meg til faste måltider, og ingen småspising imellom.

Det er sikkert bare en periode. :0)

der har jeg gjort litt feil,prøver å få i henne litt ..om det så er litt frukt.skal skjerpe meg:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest manjana

Det er sånn det er med de fleste barn. I perioder spiser de lite, i andre perioder spiser de mer.

Er hun kvikk og i farta ellers?

kvikk som bare det:0))) men veldig trassig når maten kommer på bordet! skyver den bort , vil ikke .uff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvikk som bare det:0))) men veldig trassig når maten kommer på bordet! skyver den bort , vil ikke .uff

Det er ikke jeksler på gang da? Det kan gjøre det veldig ømt og vondt å spise, men da vil dere vel merke det ved tannpuss også.

Store mandler? Snuppa her hadde så store mandler at homøopaten ikke kunne skjønne at hun klarte å spise i det hele tatt. Han ble enda mer forundret da mine mandler var (i forhold til kroppsstørrelsen) enda større enn hennes, enorme visstnok og ingen av oss hadde det spor problemer med appetitten. :o)

Så lenge hun er kvikk og grei og drikker nok vann er det ikke noe å bekymre seg for - det skal veldig mye til før et friskt barn sulter seg ihjel! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Noen tips?''

Ja: Slapp helt av. :)

Hvis hun er frisk og aktiv for øvrig, og får i seg nok væske, er det ikke noe å bekymre seg over. Noen unger er storspisere, andre er småspisere (og noen veksler mellom begge deler).

Selv har jeg en av hver, og småspiseren har i perioder overlevd på luft og kjærlighet. Ikke skjønner jeg hvordan han kan være så frisk og lang og sunn som han er blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der har jeg gjort litt feil,prøver å få i henne litt ..om det så er litt frukt.skal skjerpe meg:0)

Det er ikke lett, for man vil så gjerne de skal spise hvertfall littt.

Men min erfaring er at de spiser mer til måltidene da.

Lykke til. :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som hun har funnet mammas svake punkt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...