Gjest Kjærestepar Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Nå har 9-åringen og flere av de andre gutta i klassen fått seg kjærester... :-) De er så søte så, lager kort med hjerter på til jentene sine, og en har til og med allerede bedt med seg "sin" på kino - alene... He he, de starter tidlig, men det er vel ikke så rart, det er mye kjærester på barne-TV og Disney chanel også. Bien og blomsten trenger vel ikke diskuteres heelt ennå, men man må visst passe litt på, de har _kysset_ altså! Bare littegrann synd for alle de jentene som må vente litt med å få kjæreste, de er nemlig bare 7 gutter i en klasse på 28... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hehe.. så artig. ) Begynner tidlig ja.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 He, he, ja de er jo søte da! Det varierer nok litt hvor opptatt barna er av kjæresterier. I alle fall vet jeg om noen jenter som er veldig guttegæærne på den ene siden, og jenter som ikke bryr seg overhodet om kjæreste og synes gutter bare er æsj og fysj!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg blir litt beroliget nå - det er nemlig slik i klassen til min eldste også... Herremin, jeg var 14 før jeg fikk mitt første kyss, og dattera mi var 9... Heldigvis går det ikke lenger enn til klemmer og noen sjeldne kyss, samt leking - enn så lenge... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.