Gå til innhold

er det vanlig at fireåringer driver emd idrett?


Spirello

Anbefalte innlegg

Da snuppa gikk i barnehagen hadde ho nok med det. Det var ikke fler timer i døgnet synes jeg.

Da ho begynte på skolen begynte også trening utenom. Tror det holder i massevis:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Persille1365381127

Billa var på "danseskole" fra hun var tre (les syng og beveg deg til musikk), og så har hun vært på skiskole to sesonger - fra hun var fire (rett før hun ble fem i mars).

Danseskolen var en gang i uken i et halv år av gangen, tror vi hadde tre halvår der - og skiskolen var to ganger i uken i en måned, to år på rad.

Nå er hun seks og går på turning to ganger i uken.

Skiskolen var fordi jeg ville det, og det har funket helt knall for oss fordi både faren og jeg står endel på ski, mens dans og turning har vært etter hennes ønske.

Jeg tror jeg kommer til å legge meg på én aktivitet i halvåret, mer enn det har jeg ikke kapasitet til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...