Gjest sjøstjerna Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Vet ikke om det er riktig å legge ut det, men det ble skikkelig oppstandelse og var vel like før hele nettstedet ble ødelagt. Han lærer aldri. Er du også på det andre nettstedet du henviser til? Siden du vet det der, mener jeg? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Vet ikke om det er riktig å legge ut det, men det ble skikkelig oppstandelse og var vel like før hele nettstedet ble ødelagt. Han lærer aldri. Sladrekjerring 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Vet ikke om det er riktig å legge ut det, men det ble skikkelig oppstandelse og var vel like før hele nettstedet ble ødelagt. Han lærer aldri. Herlig;-) Sør er skikkelig morsom å ha fått tilbake. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Vet ikke om det er riktig å legge ut det, men det ble skikkelig oppstandelse og var vel like før hele nettstedet ble ødelagt. Han lærer aldri. Det blir patetisk når du prøver å latterliggjøre Sør. 0 Siter
Gjest jolson Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Er du også på det andre nettstedet du henviser til? Siden du vet det der, mener jeg? Jeg kan bekrefte at mrxx snakker sant. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.