Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så artikkelen på forseiden ang proteintilskudd - det refereres til pulver. Men jeg ser jo at det finnes ferdigblandede drikker du får kjøpt - bla. der jeg trener. Forsøker å gjennomføre dette så ofte som mulig igjennom uka, mest mulig intensivt. Problemet mitt er at ikke klarer å få i meg mat/fast føde på MINST en time. Kun væske, og jeg føler meg seriøst helt puddig. Dette gjelder uansett hvor hardt jeg har kjørt meg. Når jeg kommer hjem sovner jeg før jeg får i meg noe... Er forsiktig med for mye raske karbohydrater pga diabetes. Jeg fyller på litt underveis. Mange tror det er flott og lett å trene med diabetes 1, men jeg vil ikike bekrefte annet enn at det er flott. Det er veldig vanskelig å balansere, veldig lett å bomme på blodsukkernivåer...

Men problemet mitt er at jeg omtrent svimer av når jeg kommer hjem...Sovner omtrent stående, det svimler for meg, flimmer for øynene... Svimmelheten har heller ikke mye med intensiteten på treininga mi å gjøre. Det holder å gå opp en bakke, eller fort opp en trapp. Har tatt alskens prøver og målinger, men det er ikke noe galt med meg.

Jeg skriver meg visst ut på viddene, men hva gjør jeg? Forsøker å "fore under" med langsomme karbohydrater før jeg drar avsted, men når jeg er ferdig.Er nøye med å drikke mye væske under treninga.. Jeg har hørt at en neve nøtter+en frukt er bra... Jeg hadde kanskje beholdt nøttene.... Så finnes det noe flytende man kan bruke? Jeg er synshemmet (ikke pga diabetes....), og klarer ikke å se hva de ulike produktene de selger inneholder. De selger både pulver og drikke der jeg trener.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/343249-proteindrikker-eller-noe-annet-lurt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...