UlrikkeE Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Vi skal på Dagfinn Lyngbø-show når det kommer hit vi bor... Det er en hverdag, og dermed litt knotete med barnevakt (vi har stort sett bare mine foreldre, men da blir det stort sett overnatting siden de bor 50 minutter unna, og et vennepar, men de skal vi sammen med på show). Vi har "booket" inn min stesønn på 14 for å passe snuppa på 4. Han er ansvarsbevisst og kjempeflink med henne. Helt komfortabel med å være alene og snuppa elsker storebroren sin over alt på jord. Ikke minst har vi lovet ham lønn for jobben, og han er i verste "bruke penger-alder" Vi er 10 minutter unna med bil dersom noe mot formodning skulle skje. Dette er ok, og vi er ikke FOR avslappet når vi synes det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Det synes jeg høres helt greit ut. Kos dere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Det må jo være helt ypperlig! Kos dere på show :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Det høres helt greit ut for alle parter. God fornøyelse! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Det hørtes da helt greit ut. Kos dere og slapp av på show! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Det går nok helt fint. ) En fjortenåring som er vant med barn (og det er han jo ettersom det er hans egen søster!) klarer det fint. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Det går nok helt fint. ) En fjortenåring som er vant med barn (og det er han jo ettersom det er hans egen søster!) klarer det fint. Han har jo vært barnevakt siden han var 7... For de to andre søsknene sine ("helsøsken") som da var 2 og 3... DET likte verken jeg eller pappa'n (det skjedde jo bare da de var hos mamma'n).. Nettopp av sånne grunner har vi stort sett bare brukt ham til 10 minutters barnevakt hvis vi bare er en voksen hjemme om kvelden og en av de andre skal hentes et eller annet sted (altså barnevakt av typen "gidder du åpne døra og ta av deg øretelefonene mens jeg er borte"-barnevakt ) Vi har ikke villet utnytte ham... Men mot betaling en kveld når han er så stor, det blir vel mer "jobb"... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Absolutt OK :-) Have fun! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Neida, jeg ville også tatt det helt med ro. Går jo ann å ringe hjem engang i løpet av kvelden. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Ser ikke noe problem med dette i det hele tatt. Kos dere. Og _ikke_ ring hjem. Vis barnevakten den tilliten. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 En 14-åring klarer fint å passe en 4-åring .... Have fun! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Som alle andre sier: Kos dere med god samvittighet!! Hilsen småbarnsmamma gjennom 23 år :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Synes det høres helt greit ut, jeg Kos dere, showet er herlig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Det er helt OK!!! De er da ganske store når de er 14 år, og dere er jo "rett rundt hjørnet". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Synes det høres helt greit ut, jeg Kos dere, showet er herlig Skal dit jeg også, godt å høre at det er bra! Hvor lenge varer det, husker du det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Skal dit jeg også, godt å høre at det er bra! Hvor lenge varer det, husker du det? Oj, tror det var rundt 1,5 time eller noe slikt. For å være helt ærlig tenkte jeg ikke så mye på klokka 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Oj, tror det var rundt 1,5 time eller noe slikt. For å være helt ærlig tenkte jeg ikke så mye på klokka Positivt nok 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.