Gå til innhold

frivillig barnløshet og adopsjon

vinterjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest det kan bare anbefales!

Det kan man :)

Og dokumentasjonen min på det sitter på gulvet her og pludrer nå. Det var en veldig fin opplevelse å adoptere nummer to. Siden ingen av foreldrene er mer fysisk involvert enn den andre, så har vi delt ansvar og gleder på en bedre måte enn med førstemann. Det er fantastisk å adoptere. I tillegg til en forundringspakke av et barn har vi også fått tilknytning til et spennende land, og blitt kjent med mange flotte medreisende i samme ærend. Jeg skulle ønske at alle barn som kom til verden var like ønsket og feiret som de barna vi fikk se finne sine nye familier.

Samtidig som vi har fått oppleve noe fantsastisk, så sitter vi også med en stor ydmykhet overfor de opprinnelige foreldrene til datteren vår, og særlig overfor moren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan dere, men sjekk med foreningene om reglene for de ulike landene. Jeg vet at noen land ønsker dokumentasjon på at det er "lite sannsynlighet for graviditet". For noen kan det jo fra legens side være anbefalt å ikke gjennomføre en graviditet - tror ikke det skal være noe problem heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det er det mange som gjør.

Noen giverland krever riktnok at man har attest på at man er ufruktbar, men det gjelder de færreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...