vinterjente Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hei! Kan man adoptere barn når man frivillig velger å ikke føde egne barn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Det er i alle fall mange som har egenfødte barn som velger å adoptere etterpå, så det burde ikke være noe problem det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest det kan bare anbefales! Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Det kan man Og dokumentasjonen min på det sitter på gulvet her og pludrer nå. Det var en veldig fin opplevelse å adoptere nummer to. Siden ingen av foreldrene er mer fysisk involvert enn den andre, så har vi delt ansvar og gleder på en bedre måte enn med førstemann. Det er fantastisk å adoptere. I tillegg til en forundringspakke av et barn har vi også fått tilknytning til et spennende land, og blitt kjent med mange flotte medreisende i samme ærend. Jeg skulle ønske at alle barn som kom til verden var like ønsket og feiret som de barna vi fikk se finne sine nye familier. Samtidig som vi har fått oppleve noe fantsastisk, så sitter vi også med en stor ydmykhet overfor de opprinnelige foreldrene til datteren vår, og særlig overfor moren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hugmee Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Ja det kan dere, men sjekk med foreningene om reglene for de ulike landene. Jeg vet at noen land ønsker dokumentasjon på at det er "lite sannsynlighet for graviditet". For noen kan det jo fra legens side være anbefalt å ikke gjennomføre en graviditet - tror ikke det skal være noe problem heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Jada, det er det mange som gjør. Noen giverland krever riktnok at man har attest på at man er ufruktbar, men det gjelder de færreste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterjente Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Tusen takk for svar! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.