Gjest hushora Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Huff, nå har vi vært inne siden fredag pga at det ene barnet er sykt og jeg har også vært i dårlig form. Da det i tillegg er superkaldt her nå har vi ikke kunnet vært ute noen av dagene heller. Jeg har ikke ork til å leke med ungene hele dagen og naturlig nok blir alle litt rastløse. Vi har bakt i løpet av disse dagene, laget hytte, sett film mm men stort sett har de lekt på egenhånd. Pga at jeg ikke har vært helt i form i det siste har jeg heller ikke vært i noe strålende humør. De kjeder seg og bygger opp under dette som resulterer i at jeg kjefter på dem 17 ganger om dagen (en liten overdrivelse der men dere skjønner kanskje poenget mitt). Og jeg får så dårlig samvittighet -fordi jeg ikke har kapasitet til å finne på noe mer med dem og fordi jeg føler meg som en udugelig mor. Hva gjør dere andre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Vi trosset kulda og kjørte en tur til sentrum og besøkte den nye Søstrene Grene-butikken! )))) Morsomt for både små og stor. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Ikke ha dårlig samvittighet. Du har bakt med dem, laget hytte og latt de få se på film. Det er jo bra! Og du har gjort dette til tross for at du ikke er i form. Hvorfor skal du da ha dårlig samvittighet? Jeg er frisk og rask. Og lar ungene styre selv mens jeg er på jobb. Hvem synes du _egentlig_ burde ha dårlig samvittighet? Du eller jeg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.