Gjest Kjenner at jeg blir litt lat når det blir så mye styr Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Det ble en kjempesuksess, flott koselig lita hytte uten vann og med utedo. Masse pakking på søndag, og pakking og vask av hytta i dag, men nå står baggene i gangen, og blir der til helga (skal jobbe torsdag og fredag), guttungen har lagt seg såre fornøyd, og jeg er trøtt i hele meg på en god måte. Nei, mye styr var det, men det var verdt det ) Og hytta var så koselig så, trengte ikke ha med ullpledd der nei ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Bra!!! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Så bra! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Så herlig! )))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Godt gjort 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Så fint! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.