Gjest nr 2 kommer snart :) Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Venter baby snart og har lyst på en god bilstol med base og "håndtak", en som jeg lett kan ta av basen og bære med meg. Jeg har en litt større unge som skal leveres i barnehage og da er det snertnere med en sånn tenker jeg, så slipper jeg å vekke ungen for å ta han/henne ut av bilen når jeg skal levere den andre ungen i barnehagen om dere skjønner Hvilke anbefaler dere? Den jeg hadde til storesøsteren var og med håndtak, men den var uten base, så litt tungvint å ta løs selen og greier for å ta ut bilstolen, pluss den var veldig tung. Finnes det letter versjoner på markedet? Hva er prisen inkl base og hvor selger de dem? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moment Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg har vært veldig fornøyd med Maxi Cosi Cabriofix. Det er en populær stol som kommer godt ut på tester. Den er veier lite i seg selv, og dermed lett å bære med seg med babyen i. Den kommer med to typer baser, en som kan festes kun med setebelte, og en som kan festes enten med setebelte eller isofix. Koster rundt 3500-3700 kr for bilstol og base. Skal være å få kjøpt i de fleste babyutstyrsbutikker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.