Gjest prust Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Vaskerommet har vært totalt bombet i flere uker. Jeg har vasket tøy. tørket tøy, brettet tøy og ryddet tøy - men samtidig så har det flytt av ekstra utejakker, gymbager, joggesko, ekstra vintersko osv pluss at det innerst har vært fylt opp av all verdens rot.... Men i dag tok jeg meg selv i nakken, og fikk ryddet skikkelig, kastet masse rot, fått satt sko på plass og hengt opp utetøy og vasket golvet. Da kommer 10-åringen slentrende forbi, stopper opp, og utbryter tørt: "Oi, har vi sånt golv på vaskerommet....?" *host* :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Ha ha, den var bra:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 *HAHA* ))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 * fnis * Høres ut til at du har gjort en kjempeinnsats! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J31! Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 *Hehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 *hehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 LOL!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 ;-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hæærlig :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Kjenner til den der... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 *Hahahahaha* Jeg hadde ryddet bordene på stua og kjøkkenbenken før helga og jentungen sto på stua og så seg rundt og utbrøt:"Nå er det jo nesten ekstremt ryddig her jo!" Håper den ungen får en partner som er meget tolerant når det gjelder rot... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Kjempekommentar! Kjenner meg igjen ja... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 *Knegg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fuchur Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ha ha :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 *he he* Av barn og fulle folk får man høre sannheten;-) Husker et svensk program jeg så en gang der de viste filmsnutter der barn skulle beskrive en gjenstand og så skulle de voksne i studio gjette hva de prøver å beskrive. En jente beskrev "oppvaskklut" slik: "De er hvite... men hos oss er de som oftest gråe" Tenker moren var veldig stolt akkurat da:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 *he he* Av barn og fulle folk får man høre sannheten;-) Husker et svensk program jeg så en gang der de viste filmsnutter der barn skulle beskrive en gjenstand og så skulle de voksne i studio gjette hva de prøver å beskrive. En jente beskrev "oppvaskklut" slik: "De er hvite... men hos oss er de som oftest gråe" Tenker moren var veldig stolt akkurat da:-) *HAHA* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.