Gå til innhold

Dagens stjernekommentar

Gjest prust

Anbefalte innlegg

Vaskerommet har vært totalt bombet i flere uker. Jeg har vasket tøy. tørket tøy, brettet tøy og ryddet tøy - men samtidig så har det flytt av ekstra utejakker, gymbager, joggesko, ekstra vintersko osv pluss at det innerst har vært fylt opp av all verdens rot....

Men i dag tok jeg meg selv i nakken, og fikk ryddet skikkelig, kastet masse rot, fått satt sko på plass og hengt opp utetøy og vasket golvet.

Da kommer 10-åringen slentrende forbi, stopper opp, og utbryter tørt:

"Oi, har vi sånt golv på vaskerommet....?"

*host*

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

*Hahahahaha*

Jeg hadde ryddet bordene på stua og kjøkkenbenken før helga og jentungen sto på stua og så seg rundt og utbrøt:"Nå er det jo nesten ekstremt ryddig her jo!"

Håper den ungen får en partner som er meget tolerant når det gjelder rot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*he he*

Av barn og fulle folk får man høre sannheten;-)

Husker et svensk program jeg så en gang der de viste filmsnutter der barn skulle beskrive en gjenstand og så skulle de voksne i studio gjette hva de prøver å beskrive.

En jente beskrev "oppvaskklut" slik: "De er hvite... men hos oss er de som oftest gråe"

Tenker moren var veldig stolt akkurat da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*he he*

Av barn og fulle folk får man høre sannheten;-)

Husker et svensk program jeg så en gang der de viste filmsnutter der barn skulle beskrive en gjenstand og så skulle de voksne i studio gjette hva de prøver å beskrive.

En jente beskrev "oppvaskklut" slik: "De er hvite... men hos oss er de som oftest gråe"

Tenker moren var veldig stolt akkurat da:-)

*HAHA*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...