Gjest Nickløsheletia Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Kan barnet deres hele gangetabellen utenat nå? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 nei 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 nei Ok:-) Vi holder på å pugge 4 og 5 gangen her, så kan ikke hele gangetabellen min jente heller:-) Vil bare vite hvordan det ligger an med henne:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MayLynn Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Vi holder på med hele gangetabellen og det er i 4 klasse... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Nei. I klassen til vår 3. klassing har de kommet til 3-gangen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mettewa Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Her har de kommet til tre-gangen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 På skolen til Guttungen terper de den lille multiplikasjonstabellen i hele 4. klasse, og fortsetter med det i 5. klasse... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg tror ikke min fjerdeklassing kunne gangetabellen på rams i fjor. I år har de jobba mye med dette, så nå kan hun den iallefall nesten 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Takk for alle svar:-) Greit å vite at vi er "i rute" her :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Ok:-) Vi holder på å pugge 4 og 5 gangen her, så kan ikke hele gangetabellen min jente heller:-) Vil bare vite hvordan det ligger an med henne:-) Du vet om siden www.gruble.net ? Her er det fine øvinger til gangetabellen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Du vet om siden www.gruble.net ? Her er det fine øvinger til gangetabellen Takk, men nettet er håpløst tregt. Må dra et annet sted for å bruke nett. Hjemme kan jeg så vidt det er bruke det litt sent på kvelden og da er hun naturlig nok i seng:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Takk, men nettet er håpløst tregt. Må dra et annet sted for å bruke nett. Hjemme kan jeg så vidt det er bruke det litt sent på kvelden og da er hun naturlig nok i seng:-) Ok, ikke så lett da, nei 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 På vår skole tar de gangesertifikat i 4. klasse - da skal de kunne hele den lille gangetabellen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 ''Kan barnet deres hele gangetabellen utenat nå?'' Errugærn? Tredjeklassingen min er glad i matte, men når det gjelder multiplikasjon er han ikke kommet lenger enn gangestykker han kan billedgjøre enkelt, dvs. slike som 2x2, 2x4, 3x3 etc. Over dette blir det foreløpig for abstrakt. Men har ikke gått særlig inn for å lære ham det heller ,da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 ''Kan barnet deres hele gangetabellen utenat nå?'' Errugærn? Tredjeklassingen min er glad i matte, men når det gjelder multiplikasjon er han ikke kommet lenger enn gangestykker han kan billedgjøre enkelt, dvs. slike som 2x2, 2x4, 3x3 etc. Over dette blir det foreløpig for abstrakt. Men har ikke gått særlig inn for å lære ham det heller ,da. Ok, det er veldig godt å høre:-) De har ikke kommet lenger enn til 4 og 5 gangen her heller. De skal øve på den hele uka. 5-gangen tar hun veldig lett. 4-gangen må øves mer på. Svarene kommer etter at hun har tenkt en stund. Målet er at det skal læres utenat innen uka er over:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Min 5. klassing kan det fortsatt ikke. Ho kan alt om ho får tenkt seg om litt, og det meste relativt raskt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brulla Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Nei, de holder på med 3-4 gangen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Nei, tror ikke de har hatt ganging nå etter jul - de kom vel bare til 3-gangen før jul, tror jeg. Kan ikke minnes at hun har øvd på 4-gangen.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.