Gå til innhold

Til tredjeklasseforeldre

Gjest Nickløsheletia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nickløsheletia

nei

Ok:-) Vi holder på å pugge 4 og 5 gangen her, så kan ikke hele gangetabellen min jente heller:-)

Vil bare vite hvordan det ligger an med henne:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mariaflyfly

På skolen til Guttungen terper de den lille multiplikasjonstabellen i hele 4. klasse, og fortsetter med det i 5. klasse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg tror ikke min fjerdeklassing kunne gangetabellen på rams i fjor. I år har de jobba mye med dette, så nå kan hun den iallefall nesten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Ok:-) Vi holder på å pugge 4 og 5 gangen her, så kan ikke hele gangetabellen min jente heller:-)

Vil bare vite hvordan det ligger an med henne:-)

Du vet om siden www.gruble.net ? Her er det fine øvinger til gangetabellen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Du vet om siden www.gruble.net ? Her er det fine øvinger til gangetabellen :)

Takk, men nettet er håpløst tregt. Må dra et annet sted for å bruke nett. Hjemme kan jeg så vidt det er bruke det litt sent på kvelden og da er hun naturlig nok i seng:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Takk, men nettet er håpløst tregt. Må dra et annet sted for å bruke nett. Hjemme kan jeg så vidt det er bruke det litt sent på kvelden og da er hun naturlig nok i seng:-)

Ok, ikke så lett da, nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

''Kan barnet deres hele gangetabellen utenat nå?''

Errugærn?

Tredjeklassingen min er glad i matte, men når det gjelder multiplikasjon er han ikke kommet lenger enn gangestykker han kan billedgjøre enkelt, dvs. slike som 2x2, 2x4, 3x3 etc. Over dette blir det foreløpig for abstrakt. Men har ikke gått særlig inn for å lære ham det heller ,da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

''Kan barnet deres hele gangetabellen utenat nå?''

Errugærn?

Tredjeklassingen min er glad i matte, men når det gjelder multiplikasjon er han ikke kommet lenger enn gangestykker han kan billedgjøre enkelt, dvs. slike som 2x2, 2x4, 3x3 etc. Over dette blir det foreløpig for abstrakt. Men har ikke gått særlig inn for å lære ham det heller ,da.

Ok, det er veldig godt å høre:-)

De har ikke kommet lenger enn til 4 og 5 gangen her heller. De skal øve på den hele uka. 5-gangen tar hun veldig lett. 4-gangen må øves mer på. Svarene kommer etter at hun har tenkt en stund. Målet er at det skal læres utenat innen uka er over:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Nei, tror ikke de har hatt ganging nå etter jul - de kom vel bare til 3-gangen før jul, tror jeg. Kan ikke minnes at hun har øvd på 4-gangen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...