Gå til innhold

Alle foreldre burde høre dette


Glimtipper

Anbefalte innlegg

Jeg liker tomatsuppe på pose, men lager den med melk og har egg oppi og brød med smør til.

Jeg tror ikke at slike lettvinte løsninger en gang eller to i måneden er til skade når en ellers har sunne matvaner.

Nei, det tror ikke jeg heller :) Hysteri hjelper ingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nickløsheletia

''Maisstivelse, tomat 23 %, hvetemel, sukker, salt, skummetmelk, vegetabilsk fett, smaksforsterker (natriumglutamat), aroma, løk, farge (paprikaekstrakt, beta apokarotenal).''

I min verden inneholder tomatsuppe mer tomat enn 23 % og i grunnen veldig lite hvetemel, sukker og maisstivelse ;)

Du skal legge til ganske mange sunne ingredienser for å veie opp for denne innholdsfortegnelsen.

Jada, jeg er ikke helt dum, tror jeg;o)

Men som jeg har sagt mange ganger før. Mitt motto er: Alt med måte;o) Det gjelder også posesuppe. Vi har jo ikke det til middag hver dag akkurat. Ikke hver uke heller;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg er ikke helt dum, tror jeg;o)

Men som jeg har sagt mange ganger før. Mitt motto er: Alt med måte;o) Det gjelder også posesuppe. Vi har jo ikke det til middag hver dag akkurat. Ikke hver uke heller;o)

Jeg misforsto nok, siden du kommenterte på min kommentar om mamma som lager det meste fra pose :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jada, jeg er ikke helt dum, tror jeg;o)

Men som jeg har sagt mange ganger før. Mitt motto er: Alt med måte;o) Det gjelder også posesuppe. Vi har jo ikke det til middag hver dag akkurat. Ikke hver uke heller;o)

Alt med måte, er mitt motto også:)

Posesuppe sammen med egg eller grove rundstykker, er super mat;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Alt med måte, er mitt motto også:)

Posesuppe sammen med egg eller grove rundstykker, er super mat;)

Ja, det er helt ok for meg en gang i blant. Mannnen min må ha noe mer, men for meg holder det i lange baner. Pølsebiter i tomatsuppa er også godt, selv om ikke pølser er sundt da;-) Egg må jeg alltid ha i.

Fiskesuppe kan man jo gjøre mye med f.eks.

Grønnsakssuppe er like lettvindt å lage selv, synes jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...