Gjest Elextra Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Tenkte meg det, ja. For jeg antar at du sikter til fornavnet Kukka, som betyr "blomst", som det kun er jenter (men ikke mange) som heter. Og som nordmenn pleier å referer til når det er snakk om morsomme navn på andre språk... Kommer ikke på noe mannsnavn som ligner. Ja ja, noe er det som ikke stemmer her, men hva....? ''Ja ja, noe er det som ikke stemmer her, men hva....? '' Ikke vet jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg forbinder det med "Pelle Svanesløs", barnebok om en kattunge som hadde mistet halen sin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg forbinder det med "Pelle Svanesløs", barnebok om en kattunge som hadde mistet halen sin. Pelle Haleløs, ja - den husker jeg også! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fenrisulven Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg kjenner en liten Pelle og synes jo selvfølgelig det er et flott navn;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.