Spirello Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Dere husker kanskje jeg har hatt noen innlegg her om uttak av spiral og mens etter uttak osv. For fem uker siden tok jeg den ut, og mensen har ennå ikke kommet. Var veldig kvalm og trøtt i går, og for moro skyld tok jeg en test - og jaggu var den positiv! Da var det nok mensen jeg hadde allikevel rett etter da må være.. Blødde kraftig samme dagen den ble fjernet, opphold en dag, så blødninger i fem dager. Siden det er såpass tidlig (4+4 ca) og jeg har risikosvangerskap så lar jeg ikke gleden ta fullstendig overhånd, men ble selvfølgeklig glad for at det gikk så fort! Jeg "virker"! ) Nå blir det spennende å se om det blir noe baby ut av dette eller ikke.. har større sjanse for sa, og det er jo i seg seg ganske vanlig. Første milepæl er 12 uker. kryss fingre og tær - og takk for alle oppmuntrende svar fra dere tidligere ang. legebesøk osv. dere er gode å ha. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jøss! Så moro! Vi får krysse alt vi kan for deg for at dette går bra! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jøss! Så moro! Vi får krysse alt vi kan for deg for at dette går bra! ) Jeg krysser også fingrene... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Gratulerer og lykke til videre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Krysser fingre og tær! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Gratulerer og lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoodTimes Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg krysser også fingrene... Å, det er da virkelig en bra begynnelse! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Oi, det var raskt! Gratulerer - og krysser alle fingre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Gratulerer med den lille spiren i magen!!!!! (husker jeg sang "Sov du velse spireung, ennå er det vinter...." for min lille spire i magen høsten 98 - nå er han snart 11 år!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Lykke til! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Istapp Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Masse lykke til :-) Krysser fingrene for deg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Gratulerer og lykke til videre :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Ååååh, så herlig, Spirello!!! Gratulerer! Skal krysse alt jeg har for at det går bra videre også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pastell Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Gratulerer! Og lykke til videre:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest - Ingoen - Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hipp Hipp Hurra !! Gratulerer så mye med en lite spire! Det var jammen kjapt levert! Skal krysse fingrene for at dette her går bra - jeg vet alt om det å være nervøs for at det skal gå galt. Måtte det spire og gro i magen din i lange tider fremover! Håper at du oppdaterer oss dol-damene litt underveis, er så utrolig koselig å høre om andres svangerskap.. Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillolin Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Næmen så utrolig kjekt! Ønsker deg all mulig lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miia Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Så gøy! Gratulerer så mye - det var jammen meg kjapt levert, ja Da håper jeg på litt nytt liv til gravid-forumet; jeg er også veldig nygravid - vi er vel så og si like langt på vei (4+5) Hyggelig med noen å følge fremover! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Så gøy! Gratulerer så mye - det var jammen meg kjapt levert, ja Da håper jeg på litt nytt liv til gravid-forumet; jeg er også veldig nygravid - vi er vel så og si like langt på vei (4+5) Hyggelig med noen å følge fremover! Gratulerer til deg og! ) Så koselig.. Det blir moro å holde følge. jeg må si jeg er lit pessimist da.. siden det er risiko for ditten og datten, så tør ikke juble helt ennå. Ikke helt før etter uke 12 og jeg har vært på ul egentlig.. men jeg ble i hvert fall gravid fort - så det er en bra start ) Så nå håper jeg bare alt går bra fremover. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Hipp Hipp Hurra !! Gratulerer så mye med en lite spire! Det var jammen kjapt levert! Skal krysse fingrene for at dette her går bra - jeg vet alt om det å være nervøs for at det skal gå galt. Måtte det spire og gro i magen din i lange tider fremover! Håper at du oppdaterer oss dol-damene litt underveis, er så utrolig koselig å høre om andres svangerskap.. Klem fra Tusen takk ) Oppdatering skal bli! Skal til legen allerede i morgen og ta prøver for å sjekke blodtrykk og eggehvitte.. Håper på bra svar.. Får heldigvis stram oppfølging både her og der, så det er betryggende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.