Liliaceae Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Bare et lite hverdagsproblem som skjedde meg for en stund siden. Går inn på butikken. Tar en handlevogn som skal fylles opp med mat og diverse. Tar frem handlelisten og begynner å fylle vognen. Når vognen begynner å bli tung, kjenner jeg at det ene hjulet låser seg støtt. Selvsagt er det noe feil på akkurat denne vogna! Men jeg gidder ikke å hente ny vogn, så jeg dytter og skubber og strever med å få vogna dit jeg vil - gjennom hele butikken, før jeg skal til kassa og betale. Bruker mye lengre tid enn om vogna hadde trillet lett av gårde på alle hjula. Irriterende at ikke butikken kan fjerne slike vogner! Jeg sa ifra i kassa, men ser at den ødelagte vogna fremdeles står der. Heretter sjekkes det at alle handlevogner er stødig på alle fire hjul, før jeg begynner å handle! Er det flere som har slike erfaringer, som gjør at man endrer adferdsmønster i gitte situasjoner? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Noe i samme gate: Alle de små plast-handlekurvene vi griper etter på tur inn i butikken, når vi kun skal ha noen få varer. De er i 99% av tilfellene skikkelig grisete/flekkete/klissete. Æsj! Det er helt motbydelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Dette er en bagatell jeg ikke hadde orket å bruke noen som helst kalorier på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Dette minner meg om en episode av Våre verste år/Bundy, der de deltar i en konkurranse om hvem som kan fylle en handlevogn fortest. Peg & Al rapper handlevogna til en av uteliggerne i strøket, for "alle" vet jo at de har knabbet de beste handlevognene...;-) - - - Jeg er enig med deg i at det er irriterende der&dag, men etter at handleturen er over, tenker jeg ikke mer på slikt, og tar heler ingen forholdsregler for å unngå det i fremtiden :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Noe i samme gate: Alle de små plast-handlekurvene vi griper etter på tur inn i butikken, når vi kun skal ha noen få varer. De er i 99% av tilfellene skikkelig grisete/flekkete/klissete. Æsj! Det er helt motbydelig. Ja, de burde hatt rutiner for vask! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Noe i samme gate: Alle de små plast-handlekurvene vi griper etter på tur inn i butikken, når vi kun skal ha noen få varer. De er i 99% av tilfellene skikkelig grisete/flekkete/klissete. Æsj! Det er helt motbydelig. Enig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gyddia Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg slipper slike problemer da jeg alltid tar en handlekurv. Fuller lett opp for 500,- kroner i den, selv om den blir litt tung da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gyddia Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Noe i samme gate: Alle de små plast-handlekurvene vi griper etter på tur inn i butikken, når vi kun skal ha noen få varer. De er i 99% av tilfellene skikkelig grisete/flekkete/klissete. Æsj! Det er helt motbydelig. Enig de er ekle, derfor holder jeg aldri midt på, men i hjørnet der den som går opp går vannrett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Noe i samme gate: Alle de små plast-handlekurvene vi griper etter på tur inn i butikken, når vi kun skal ha noen få varer. De er i 99% av tilfellene skikkelig grisete/flekkete/klissete. Æsj! Det er helt motbydelig. ''De er i 99% av tilfellene skikkelig grisete/flekkete/klissete. Æsj! Det er helt motbydelig.'' Det har jeg aldri lagt merke til.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg hadde iallefall ikke huska det i mer enn fem minutter etter at jeg hadde forlatt butikken, så forholdregler hadde jeg nok ikke fått tatt ;-P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 ''De er i 99% av tilfellene skikkelig grisete/flekkete/klissete. Æsj! Det er helt motbydelig.'' Det har jeg aldri lagt merke til.... ...da er det dumt å lese om det f eks her, for DA begynner du nok å legge merke til det! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Enig de er ekle, derfor holder jeg aldri midt på, men i hjørnet der den som går opp går vannrett. He, he ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirami Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg slipper slike problemer da jeg alltid tar en handlekurv. Fuller lett opp for 500,- kroner i den, selv om den blir litt tung da. Det går helt fint helt til du får en kurv med litt ødelagt hank slik at hanken ryker mens du har alle varene oppi.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 ...da er det dumt å lese om det f eks her, for DA begynner du nok å legge merke til det! ;-) Godt poeng! Onsdag ser flekker hele uka nå ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 ...da er det dumt å lese om det f eks her, for DA begynner du nok å legge merke til det! ;-) ''da er det dumt å lese om det f eks her, for DA begynner du nok å legge merke til det! ;-)'' Ja sant nok, jeg har allerede bestemt meg for å studere både handlevogner og trillekurver nøye heretter...:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Noe i samme gate: Alle de små plast-handlekurvene vi griper etter på tur inn i butikken, når vi kun skal ha noen få varer. De er i 99% av tilfellene skikkelig grisete/flekkete/klissete. Æsj! Det er helt motbydelig. Nærbutikken min vasker faktisk kurvene sine med såpevann hver uke. Dermed legger jeg ekstra godt merke til de ufyselige skitne kurvene de gangene jeg må handle på butikken som ligger et lite stykke lenger bort. Det er attpåtil samme butikkjede... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Det der er faktisk mer irriterende enn man kan forestille seg hvis man ikke har opplevd det. Jeg har opplevd det og setter vogna tilbake hvis jeg merker at den ikke er helt god. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Det går helt fint helt til du får en kurv med litt ødelagt hank slik at hanken ryker mens du har alle varene oppi.... Typisk ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Det der er faktisk mer irriterende enn man kan forestille seg hvis man ikke har opplevd det. Jeg har opplevd det og setter vogna tilbake hvis jeg merker at den ikke er helt god. Ja, ikke sant? Forferdelig irriterende og styrete å bakse vognen rundt i butikken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hadde verken husket det særlig lenge - eller orket å skrive et innlegg om det ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.