Gå til innhold

Hemningsløst skryt :-)

Gjest mor i skrytehumør

Anbefalte innlegg

Gjest mor i skrytehumør

Tåler dere det, eller? Hvis ikke - vennligst avslutt lesinga nå *hehe*

Jeg har vært på foreldresamtale, og er et eneste stort glis! Det er fantastisk å høre at det går bra på skolen.

Gutten går i 4., og læreren sier at hun faktisk, etter 20 år i skolen - aldri har møtt en så positiv og lærevillig unge! Det gjelder alle fag, han er nøye og ordentlig, et tegnetalent, har nydelig håndskrift og er veldig kreativ på alle måter. De har startet med innføring av oppgaver nå nylig, og oppgavemerking, ryddighet og orden er superbra. Det ser ut til at det er en nøye ungdom/voksen som har satt opp systemet. (innrømmer at jeg bruker litt tid på å vise ungene flere muligheter for føring, slik at de ser den varierende graden av forståelse, av den skrevne innholdet). Han har lett å lære, er flink til å hjelpe medelever osv.

I tillegg er han blant eliten i kroppsbeherskelse og sport, har mange venner og er _snill_. Aldri noe kødd, er godt likt!

Det er gutten sin, det - orden i sysakene, men litt ivrig på å bruke snakketøyet ;-I *hvor kan ha _det_ fra?*

Dette ble litt mye på en gang, så nå spyr vel hele DOL ;-)

Jeg trenger vel ikke å nevne at han er pen i tillegg?! *haha*

Jeg må si vi var heldige med gen-spleisen der - det kunne gått langt verre da mannens og mine gener smelta sammen *s* Tenk... han var jo bare kladden! De "ordentlige" ungene våre skal dere få høre om etterhvert ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mor i skrytehumør

Ei herlig betraktning, sett fra Myrsnipas side :D

Myrsnipa var bare med i de to nederste avsnittene. Alt før det, sto læreren for :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor i skrytehumør

Ingenting er bedre enn det. Du har all grunn til å være stolt over gutten din.

:0)

Takk, mora2! Bra at det går godt pr i dag. Dette kan som kjent endre seg. Han kan bli en latsabb som ikke gidder skolearbeid når som helst!

Han er ikke så ryddig på hjemmefronten. Rommet hans ser bombet ut. Det er rett og slett systemfritt. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott da! :o) Høres ut som du har all grunn til å være stolt... Må være lov å skryte av flinke unger og, ikke bare skive innlegg når noe er galt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må være en stolt mamma, og det har du all grunn til å være :-)

Moro å få så gode tilbakemeldinger fra skolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brilleslangen

Så flott da! :o) Høres ut som du har all grunn til å være stolt... Må være lov å skryte av flinke unger og, ikke bare skive innlegg når noe er galt..

ENIG!! koselig med en og annen skrytetråd synes jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lajsa

Wow, for en flott gutt han høres ut som :-) For å være like uspiselig - jeg tror faktisk min egen sønn vil være omtrent som det når han er like gammel. ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det er gutten sin, det - orden i sysakene, men litt ivrig på å bruke snakketøyet ;-I *hvor kan ha _det_ fra?*''

Nei, si det...;-)

Men hvis du lurer på hvor han har intelligensen sin fra, så kan du jo si at han haer den fra sin far, for du har vel din i behold? ;-)

Gratulerer med oppvakt gutt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor i skrytehumør

''Det er gutten sin, det - orden i sysakene, men litt ivrig på å bruke snakketøyet ;-I *hvor kan ha _det_ fra?*''

Nei, si det...;-)

Men hvis du lurer på hvor han har intelligensen sin fra, så kan du jo si at han haer den fra sin far, for du har vel din i behold? ;-)

Gratulerer med oppvakt gutt:-)

''Men hvis du lurer på hvor han har intelligensen sin fra, så kan du jo si at han haer den fra sin far, for du har vel din i behold? ;-)''

Som jeg skulle ha sagt det selv ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...