Gå til innhold

Trøtt, slapp og litt feber

Gjest

Anbefalte innlegg

Gutten vår på 9 1/2 år er så slapp for tiden. Den siste uken har han hatt litt feber (ca 37,5-38) nå og da, i tillegg til litt hodepine. Han sier at han er slapp, men har ellers ingen andre plager. Han virker litt lei også, litt sånn "alt er bare dumt!", uten at vi kan se at det har noen årsaker.

Vi skal se an over helgen hvordan formen hans er før vi går til legen, men vi blir litt bekymret når han er sånn.

Andre som har slappe barn for tiden? Er det vårslapphet :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12-åringen min er også sånn om dagen, har gått med litt vondt i halsen i flere uker men ikke feber. Jeg ser når kvelden kommer at han "faller litt sammen" Foreløpig ser vi det an da allmenntilstanden er grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Guttungen var slik i perioder før, og nesten hver gang var jernlageret lavt. Nå er jeg veldig obs på det i kosten.

Tror jeg ville sjekket jernet jeg, dersom han er slapp, men egentlig ikke syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1268384522' post='4321796]

Guttungen var slik i perioder før, og nesten hver gang var jernlageret lavt. Nå er jeg veldig obs på det i kosten.

Tror jeg ville sjekket jernet jeg, dersom han er slapp, men egentlig ikke syk.

Det var et godt tips. Sønnen min får sånne periode da han ikke orker så mye og virker ute av form men legen har aldri funnet noe galt med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Det var et godt tips. Sønnen min får sånne periode da han ikke orker så mye og virker ute av form men legen har aldri funnet noe galt med ham.

Jeg skjønte jo ikke hva som var galt med gutten, for han var ikke syk. Gikk litt tid så fikk vi bygget opp jernlageret, og nå holdes det helt fint via kosten.

Enkelt og sjekke, så kan det om ikke annet utelukkes. Er mange som får for lite jern i seg.

Slitsomt for både barn og voksne når de er slappe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...