Gjest prust Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Har ikke vært like aktiv denne uka som vinterferieuka, men litt har det nå blitt: Tirsdag: 2 x 100 rockinger Onsdag: Gikk 8 km på ski i lysløype (les innlegget "Forbigått") Lørdag: Var ute i snøen i mange timer med ungene, men gikk nok bare 2-3 km, men vi hoppet og lekte og herjet på. Søndag; 2,5 time topptur på ski - jeg og guttungen sammen med ei venninne og hennes to gutter på 8 og 10 år. Kjempemoro, men tungt og bratt opp til toppen. Skal rocke litt før jeg legger meg - setter opp 2 x 100 rockinger. 0 Siter
....AV Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Mandag: en time saltrening (friskis&svettis) Torsdag: ca. 15 km på ski Fredag: en time saltrening Helgen har gått med til korpskonkurranse og besøk. Hyggelig, men ikke noe tid til trim. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Jeg har hatt en pause fra trimsyklingen, men skal begynne på igjen i morgen for nå er motivasjonen tilbake kjenner jeg. ) Mandag - 30 min styrke Torsdag - 65 min / 6 km rask gange Søndag - 50 min styrke (inkl. 500 omdreininger med rockeringen) 0 Siter
Lisabeth Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Mandag: en time saltrening (friskis&svettis) Torsdag: ca. 15 km på ski Fredag: en time saltrening Helgen har gått med til korpskonkurranse og besøk. Hyggelig, men ikke noe tid til trim. AKM? Der var vi.... Klappemusklene fikk mye mosjon ihvertfall :-) 0 Siter
Gjest rask gange Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Jeg har hatt en pause fra trimsyklingen, men skal begynne på igjen i morgen for nå er motivasjonen tilbake kjenner jeg. ) Mandag - 30 min styrke Torsdag - 65 min / 6 km rask gange Søndag - 50 min styrke (inkl. 500 omdreininger med rockeringen) ''Torsdag - 65 min / 6 km rask gange'' Det kan vel bare akkurat såvidt kalles rask gange ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 ''Torsdag - 65 min / 6 km rask gange'' Det kan vel bare akkurat såvidt kalles rask gange ;-) For meg er det raskt, husk at jeg er bare 152 cm høy ergo har jeg korte bein! Om jeg langer ut i godt tempo kommer gjerne en lang slamp på 190 cm og bare rusler forbi meg på de laaaaange beina sine. ) Jeg tar 5 skritt når han tar 2. 0 Siter
....AV Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 AKM? Der var vi.... Klappemusklene fikk mye mosjon ihvertfall :-) Samme konkurranse, men i Buskerud:-) Ja, klappemusklene fikk mosjon. Og vi svettet også, det var ganske så fullt der:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.