Gå til innhold

morgensamling.

Gjest morgensamling....

Anbefalte innlegg

Gjest morgensamling....

Jeg skal snart ha morgensamling på skolen med 1. og 2. klasse. Er det noen her ute som har tips til hva disse søte små kan gjøre på en sånn samling?

Sanger må vel til. Forslag til fine vårsanger? Jeg trenger hjelp og innspill til dette. Er ganske ny på dette området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke hotmail har .no-adresser? Det er nok det første du skrev som er riktig, .com :)

Joda, hotmail.no kom "på markedet" i januar i år. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Persille1365381127

Joda, hotmail.no kom "på markedet" i januar i år. :o)

Nuh. Men vil det si at man kan ha det samme før @ - og så differensiere på .com og .no? Det vil jo i så fall skape godt med forvirring...

Da er det vel sånn at man uansett har en unik adresse før .com/.no - og at man kan sende til begge to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuh. Men vil det si at man kan ha det samme før @ - og så differensiere på .com og .no? Det vil jo i så fall skape godt med forvirring...

Da er det vel sånn at man uansett har en unik adresse før .com/.no - og at man kan sende til begge to?

Nei, jeg tror nok at [email protected] og [email protected] er to ulike adresser og ikke kan brukes om hverandre til samme person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Poenget med å innføre hotmail.no var å åpne for flere brukernavn:

http://www.hardware.no/artikler/aapner_for_hotmail_no-adresse/74561

så da er vitsen bort dersom de to kan brukes om hverandre uten videre.

Hm, men fortsatt relativt nytt da.

Jeg ser for meg at det blir litt forviklinger rundt dette likevel, hadde det ikke vært for at vi snakket om dette nå - så ville jeg ha endret en .no-adresse til .com fordi jeg regnet med at det var en feil. Og jeg jobber jo tross alt i it-bransjen! Pinlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...