Gjest morgensamling.... Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg skal snart ha morgensamling på skolen med 1. og 2. klasse. Er det noen her ute som har tips til hva disse søte små kan gjøre på en sånn samling? Sanger må vel til. Forslag til fine vårsanger? Jeg trenger hjelp og innspill til dette. Er ganske ny på dette området. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Har du ei mailadresse? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morgensamling.... Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Har du ei mailadresse? ja. [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morgensamling.... Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Har du ei mailadresse? nei nei nei.. Det gikk litt fort... adressen er: [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 nei nei nei.. Det gikk litt fort... adressen er: [email protected] Jeg tror ikke hotmail har .no-adresser? Det er nok det første du skrev som er riktig, .com 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg tror ikke hotmail har .no-adresser? Det er nok det første du skrev som er riktig, .com Joda, hotmail.no kom "på markedet" i januar i år. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Joda, hotmail.no kom "på markedet" i januar i år. ) Nuh. Men vil det si at man kan ha det samme før @ - og så differensiere på .com og .no? Det vil jo i så fall skape godt med forvirring... Da er det vel sånn at man uansett har en unik adresse før .com/.no - og at man kan sende til begge to? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Nuh. Men vil det si at man kan ha det samme før @ - og så differensiere på .com og .no? Det vil jo i så fall skape godt med forvirring... Da er det vel sånn at man uansett har en unik adresse før .com/.no - og at man kan sende til begge to? Nei, jeg tror nok at [email protected] og [email protected] er to ulike adresser og ikke kan brukes om hverandre til samme person. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Nei, jeg tror nok at [email protected] og [email protected] er to ulike adresser og ikke kan brukes om hverandre til samme person. Hm. Må testes 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hm. Må testes Poenget med å innføre hotmail.no var å åpne for flere brukernavn: http://www.hardware.no/artikler/aapner_for_hotmail_no-adresse/74561 så da er vitsen bort dersom de to kan brukes om hverandre uten videre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Nei, jeg tror nok at [email protected] og [email protected] er to ulike adresser og ikke kan brukes om hverandre til samme person. Det har du jaggu meg helt rett i! Nå fikk jeg opprettet litt nye adresser også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Poenget med å innføre hotmail.no var å åpne for flere brukernavn: http://www.hardware.no/artikler/aapner_for_hotmail_no-adresse/74561 så da er vitsen bort dersom de to kan brukes om hverandre uten videre. Hm, men fortsatt relativt nytt da. Jeg ser for meg at det blir litt forviklinger rundt dette likevel, hadde det ikke vært for at vi snakket om dette nå - så ville jeg ha endret en .no-adresse til .com fordi jeg regnet med at det var en feil. Og jeg jobber jo tross alt i it-bransjen! Pinlig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.