caprice Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg er så heldig at jeg er klasserepresentant og en av dem som er ansvarlige for 17.mai arrangementet på skolen. Der har vi bla tenkt å ha sekkeløp. Da er det kun striesekker som duger, plastsekker er bare tull. Men hvor får jeg tak i striesekker tro? Jeg har ingen gode kontakter i posten.... Selges det feks på Felleskjøpet? Jada, fremdeles to mnd til nasjonaldagen, men vi vet at tiden går fort så det er likegreit å starte med en gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Felleskjøpet er nok plassen, ja. :-) Alternativt - hvis klassen har en bondeforelder, så kan vedkommende ha slikt liggende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Du burde sjekke om det ikke ligger noen striesekker på skolen fra før, fra tidligere sekkeløp. Ellers vil jeg tro de har på Felleskjøpet, ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blanke ark Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jernia selger vedsekker som er ganske sterke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
100%ull Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Felleskjøpet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Du burde sjekke om det ikke ligger noen striesekker på skolen fra før, fra tidligere sekkeløp. Ellers vil jeg tro de har på Felleskjøpet, ja. Har sjekket lageret på skolen, og der er det nok dessverre ingenting...Men det ser ut til at det blir tur på Felleskjøpet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermum Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg fikk tak i postsekker til vårt sekkeløp. Jobber i et firma som mottar en del post daglig og dette kommer av og til i sekker. Kanskje noen andre i komiteen jobber i større firma som får post i sekker? (leverte tilbake sekkene etter bruk, bare litt grønne i bunnen;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3jentemor Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg fik tak i striesekker hos Kjellsberg Kaffe. Hvis du bor et sted hvor der findes en kaffeprodusent/importør så bruker de sække i produksjonen. Jeg fik mange sække til en rimelig penge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.