Gå til innhold

Jente 6 år

Gjest prust

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Jenta vår er snart 6 år, og vi har kjøpt hovedpresangen (DS spill) - men mangler noen mindre presanger fra søsken og evt en til fra oss foreldre.

Hun ønsker seg kanin, dokkevogn, og trampoline. Kanin er veldig usikre på pga allergi, dokkevogn har hun en fra før + et par av søsteras og trampoline vil vi ikke ha.

Hun har arvet sykkel, rulleskøyter, rullesko, skateboard, ski, slalåmski m/ utstyr...

Til sommeren skal vi gjøre om på rommet, så da trenger hun nok noe der, men det er ikke klart nå.

Jeg har bare i morgen på meg for å handle inn de siste tingene - men det står helt stille...

'

HJELP!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

brilleslangen

ny sykkehjelm og sykkelhansker

lommelykt

fiskestang

ett brettspill

barbiedukke

klær

petshopfigur

penal, drikkeflaske,matboks til skolestart(eks hello kitty)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er skolejente til høsten, da?

Kanskje hun trenger noen skikkelige skrivesaker, f.eks. fargeblyanter av høy kvalitet. Sett med papirkurv, skrivebordsunderlag og kopp til blyanter kan hun kanskje få nå, selv om rommet ikke er helt ferdig.

Skipose som passer til barneski (finnes i Frost-serien), det kan bli behov for det når hun skal ha dem med på skolen.

Alpinhansker.

Støtter dessuten forslaget om sparkesykkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har modellbøkene slått an hos dere? Seksåringen vår elsker dem.

:-)

Og snart er det tid for uteleker. Hoppetau, rockering etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje litt sent på vinteren for dette nå, men jeg ga en 6-åring en varmeflaske formet som en rosa gris for et par måneder siden. Ser ut som et kosedyr, og er i tillegg god på kalde kvelder.

Ellers så synes jeg de mandula-fargebøkene (eller kanskje de heter noe litt annet) er ganske fasinerende.

Også har pandura mye fint for unger som liker å lage ting; f.eks. påskepynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

ny sykkehjelm og sykkelhansker

lommelykt

fiskestang

ett brettspill

barbiedukke

klær

petshopfigur

penal, drikkeflaske,matboks til skolestart(eks hello kitty)

lommelykt - god idé!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Hun er skolejente til høsten, da?

Kanskje hun trenger noen skikkelige skrivesaker, f.eks. fargeblyanter av høy kvalitet. Sett med papirkurv, skrivebordsunderlag og kopp til blyanter kan hun kanskje få nå, selv om rommet ikke er helt ferdig.

Skipose som passer til barneski (finnes i Frost-serien), det kan bli behov for det når hun skal ha dem med på skolen.

Alpinhansker.

Støtter dessuten forslaget om sparkesykkel.

Ja - det til skrivebord var en god idé :-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Har modellbøkene slått an hos dere? Seksåringen vår elsker dem.

:-)

Og snart er det tid for uteleker. Hoppetau, rockering etc.

Ja, kanskje jeg skulle kjøpt en slik fargebok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tegne/malesaker. Bøker. Musikk, lydbøker. Klær til sommeren. Uteleker til våren. Kokebok for barn. Kinobilletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Persille1365381127

Billa blir 7 på mandag, hun ønsker seg:

- vekkerklokke (så hun kan se når hun skal sove og når hun får lov til å stå opp)

- ny hoppestrikk (den gamle er tom for strikk....)

- aktivitetsbøker (sånne fra bokhandelen med regning, alfabet, engelsk osv)

- hesteleker (hun har en seriøs samling heste-ting)

Om datteren din ikke har det så kan hun få armbåndsur, pennal, tursekk & turutstyr, slalåmbriller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Glemte lydbøker, musikk cd'er for barn (hits for kids står høyt i kurs her), filmer, spill (både brett og kort), og uteleker som boccia, rokkering, uteludo, ringspill osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Billa blir 7 på mandag, hun ønsker seg:

- vekkerklokke (så hun kan se når hun skal sove og når hun får lov til å stå opp)

- ny hoppestrikk (den gamle er tom for strikk....)

- aktivitetsbøker (sånne fra bokhandelen med regning, alfabet, engelsk osv)

- hesteleker (hun har en seriøs samling heste-ting)

Om datteren din ikke har det så kan hun få armbåndsur, pennal, tursekk & turutstyr, slalåmbriller....

Å neiiiiiiiiiii!!!!!!!

Der sa du det magiske ordet - armbåndsur! Det er jo DET jeg har tenkt på i lange tider at hun skulle få - de to andre har fått klokka til 6 års dagen, og vi har tidligere sagt at hun skal få klokke når hun blir 6 år...

Dette har vi glemt helt bort...

Jeg får tenge ei klokke på et kort og si at hun skal få være med i butikken og velge :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Å neiiiiiiiiiii!!!!!!!

Der sa du det magiske ordet - armbåndsur! Det er jo DET jeg har tenkt på i lange tider at hun skulle få - de to andre har fått klokka til 6 års dagen, og vi har tidligere sagt at hun skal få klokke når hun blir 6 år...

Dette har vi glemt helt bort...

Jeg får tenge ei klokke på et kort og si at hun skal få være med i butikken og velge :-)

Heh, det er sikkert stas å få velge selv da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...