Gå til innhold

Noen symptomer, hva kan det være, tips?


Emeliane

Anbefalte innlegg

Jeg har noen symptomer og lurer på om det kan være fordi jeg mangler noen vitaminer eller mineraler.

Av og til blir jeg tungpustet, det føles som jeg ikke får nok oksygen, får ikke nok luft når jeg puster innover, jeg blir andpusten og det føles som dårlig kondis. Når jeg har det slik klarer jeg ikke gå i trapper eller gjøre noe, jeg blir til og med sliten når jeg sitter i ro. Det er slik i perioder. Jeg trener 2-3 ganger i uken og de gangene jeg har dette problemet sliter jeg veldig med oppvarmingen, jeg blir så andpusten at jeg klarer ikke å henge med. Jeg lurer på om det kan ha sammenheng med menstrasjonen, at jeg får dette problemet noen dager før menstrasjon, i denne perioden er jeg også plaget med lik-fingre, jeg får det ikke bare når jeg fryser men også når jeg holder på med en aktivitet(som å vaske gulvet) og er varm på resten av kroppen. Jeg har også fått dårlig hår i det siste, det er tørt og pistrete men blir fett etter en dag etter hårvask, så håret er tørt og fett. Huden er tørr og jeg har fått synlige store porer, og har nupper i huden som små kviser på hele kroppen.

Lurer på om noen har noen tips om hva dette kan være, om det kan dreie seg om vitamin/mineral mangel f.eks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...