Gå til innhold

Ikke rasist!


Gjest solfryd

Anbefalte innlegg

Nå synes jeg du begynner å gå for langt. Den som trakasserer her er jo du. Enten du vil innrømme det eller ikke.

Nei, faktisk ikke. Det er ikke "trakassering" når folk reagerer på at du ekskluderer svarte mennesker fra å være nordmenn. Det er bare å påpeke hva du gjør.

At du bør være flau over å ha slike holdninger er åpenbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 457
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    146

  • Mrs. Wallace

    17

  • tusseline

    13

  • candyqueen_83

    7

Mest aktive i denne tråden

Gjest lillibeth

Nei, faktisk ikke. Det er ikke "trakassering" når folk reagerer på at du ekskluderer svarte mennesker fra å være nordmenn. Det er bare å påpeke hva du gjør.

At du bør være flau over å ha slike holdninger er åpenbart.

Åjo da, det er mobbing og trakassering.Du ser ned på andre folks meniger, og nekter å se hva vi egentlig mener. Du er så opptatt av dine egne meninger at alle andres er bare sprøyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjo da, det er mobbing og trakassering.Du ser ned på andre folks meniger, og nekter å se hva vi egentlig mener. Du er så opptatt av dine egne meninger at alle andres er bare sprøyt.

Greit, la oss se hva du mener:

Mener du at et "ramsvart" barn som er adoptert fra "Uganda" skal aksepteres som 100% norsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Åjo da, det er mobbing og trakassering.Du ser ned på andre folks meniger, og nekter å se hva vi egentlig mener. Du er så opptatt av dine egne meninger at alle andres er bare sprøyt.

I motsetning til mange andre her inne, viser Sør til fakta når han diskuterer.

Og når det gjelder å være så lite åpen for andres meninger, singler det vel litt i glass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillibeth

Greit, la oss se hva du mener:

Mener du at et "ramsvart" barn som er adoptert fra "Uganda" skal aksepteres som 100% norsk?

Barnet som er adoptert fra Uganda er norsk med opprinnelse fra nettopp Uganda.Har jeg gjort d klart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I motsetning til mange andre her inne, viser Sør til fakta når han diskuterer.

Og når det gjelder å være så lite åpen for andres meninger, singler det vel litt i glass?

De fleste hvite jeg kjente i Sør Afrika på 90-tallet var mer "oppdaterte" enn denne gjengen!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barnet som er adoptert fra Uganda er norsk med opprinnelse fra nettopp Uganda.Har jeg gjort d klart?

Så da har ungen også en norsk utseende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

De fleste hvite jeg kjente i Sør Afrika på 90-tallet var mer "oppdaterte" enn denne gjengen!

Med vennlig hilsen

Selvfølgelig, de overtok landet. Noe du sikkert er stolt av...

Til ogmed sør-afrikanerne var svarte før de hvite tok over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig, de overtok landet. Noe du sikkert er stolt av...

Til ogmed sør-afrikanerne var svarte før de hvite tok over...

Hæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest speer

Så da har ungen også en norsk utseende?

*jesus christ*

Nei, ungen har ikke et "norsk utseende" i betydningen

"typisk/etnisk norsk utseende". Hva er problemet med det. Dette gjør ikke ungen til en 2. klasses borger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest speer

De fleste hvite jeg kjente i Sør Afrika på 90-tallet var mer "oppdaterte" enn denne gjengen!

Med vennlig hilsen

De fleste jeg kjenner er hendigvis ikke like hjernevasket på PK-vrøvl som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, folk som mobber eller trakasserer andre bryr seg sjeldent om det. Enten på grunn av dårlig samvittighet, eller på grunn av manglende selvinnsikt.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste jeg kjenner er hendigvis ikke like hjernevasket på PK-vrøvl som deg.

Du har fremdeles ikke definert denne "PK"-greien du gnåler slik om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest segunda

*jesus christ*

Nei, ungen har ikke et "norsk utseende" i betydningen

"typisk/etnisk norsk utseende". Hva er problemet med det. Dette gjør ikke ungen til en 2. klasses borger.

Norsk utseende defineres ikke som typisk/etnisk norsk utseende. Enten er det norsk utseende eller ikke. Jeg har før sagt her på dol at jeg akter å bruke begrepet urbefolkningnen i Norge om de som har sine aner tilbake til vikingtiden. Da ble det ramaskrik fordi urbefolkningen det er samene det....

I såfall har samene er samene typisk/etnisk norske.

Native Norwegian eller urbefolkning må være etterkommere av de som har bodd i dette landet fra menneskene vandret veient til nord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Selvfølgelig, de overtok landet. Noe du sikkert er stolt av...

Til ogmed sør-afrikanerne var svarte før de hvite tok over...

Hva prøver du å si eller spørre om her? Dette er totalt uforståelig visvas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Dessuten, Sør diskuterer ikke, han ramser bare opp det han tror er fakta....

Hva vi føler eller tror, er totalt uinteressant for han:(

Men det er hans tap ikke vårt;)

''Dessuten, Sør diskuterer ikke, han ramser bare opp det han tror er fakta....

Hva vi føler eller tror, er totalt uinteressant for han''

Hehe, der sa du det. Når man skal diskutere er gjerne fakta noe mer relevant enn synsing og føling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste jeg kjenner er hendigvis ikke like hjernevasket på PK-vrøvl som deg.

Dette er et "argument" (eller mangelen på sådant) jeg kjenner igjen fra mange mennesker i mange nettdebatter...

Om det er noe man mener er politisk korrekt (jeg antar det er det du mener med PK) - så bruker man det som et motargument i en debatt...? Alså - man prøver å si at debattmotstanderen ikke kan si eller mene det den gjør, fordi man selv anser argumentet for politisk korrekt...

OM noen skulle mene at noen skriver noe man anser som politisk korrekt (det behøver ikke nødvendigvis være det!), så blir meningsmotstanderens argument liksom ugyldig?

Jajamennsann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Norsk utseende defineres ikke som typisk/etnisk norsk utseende. Enten er det norsk utseende eller ikke. Jeg har før sagt her på dol at jeg akter å bruke begrepet urbefolkningnen i Norge om de som har sine aner tilbake til vikingtiden. Da ble det ramaskrik fordi urbefolkningen det er samene det....

I såfall har samene er samene typisk/etnisk norske.

Native Norwegian eller urbefolkning må være etterkommere av de som har bodd i dette landet fra menneskene vandret veient til nord.

''I såfall har samene er samene typisk/etnisk norske.

Native Norwegian eller urbefolkning må være etterkommere av de som har bodd i dette landet fra menneskene vandret veient til nord.''

Samene er et folk i vandring, de har aldri påstått seg å være norske, kun samiske....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk utseende defineres ikke som typisk/etnisk norsk utseende. Enten er det norsk utseende eller ikke. Jeg har før sagt her på dol at jeg akter å bruke begrepet urbefolkningnen i Norge om de som har sine aner tilbake til vikingtiden. Da ble det ramaskrik fordi urbefolkningen det er samene det....

I såfall har samene er samene typisk/etnisk norske.

Native Norwegian eller urbefolkning må være etterkommere av de som har bodd i dette landet fra menneskene vandret veient til nord.

Tullprat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...