Gå til innhold

Ikke rasist!


Gjest solfryd

Anbefalte innlegg

Persille1365381127

Fakta er stort sett bra, men det handler oftere om enorm trang til kverulering og mangel på evne til å ta inn over seg evne på rasjonelle argumenter.

Det beste er å la være :)

Minus en "evne" da.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 457
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    146

  • Mrs. Wallace

    17

  • tusseline

    13

  • candyqueen_83

    7

Mest aktive i denne tråden

Gjest speer

Norsk utseende defineres ikke som typisk/etnisk norsk utseende. Enten er det norsk utseende eller ikke. Jeg har før sagt her på dol at jeg akter å bruke begrepet urbefolkningnen i Norge om de som har sine aner tilbake til vikingtiden. Da ble det ramaskrik fordi urbefolkningen det er samene det....

I såfall har samene er samene typisk/etnisk norske.

Native Norwegian eller urbefolkning må være etterkommere av de som har bodd i dette landet fra menneskene vandret veient til nord.

''Norsk utseende defineres ikke som typisk/etnisk norsk utseende.

Enten er det norsk utseende eller ikke.''

*LOL*

Din definisjon på "norsk utseende" er helt meningsløs. "Alle" faller inn under den definisjonen. Skal den den ha noe mening må den være mer presis. Og "norsk utseende = etnik norsk utseende" er nettopp det.

http://tinyurl.com/ykl7dct

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Norsk utseende defineres ikke som typisk/etnisk norsk utseende.

Enten er det norsk utseende eller ikke.''

*LOL*

Din definisjon på "norsk utseende" er helt meningsløs. "Alle" faller inn under den definisjonen. Skal den den ha noe mening må den være mer presis. Og "norsk utseende = etnik norsk utseende" er nettopp det.

http://tinyurl.com/ykl7dct

Den er nøyaktig like meningsløs/meningsfull som å si at noen ser ut som de er fra USA.

Velkommen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvem om skrev det?

Det ligger på Aftenposten sine sider, og det har alle tegn på å være plagiert fra Edvin Vik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest segunda

''Norsk utseende defineres ikke som typisk/etnisk norsk utseende.

Enten er det norsk utseende eller ikke.''

*LOL*

Din definisjon på "norsk utseende" er helt meningsløs. "Alle" faller inn under den definisjonen. Skal den den ha noe mening må den være mer presis. Og "norsk utseende = etnik norsk utseende" er nettopp det.

http://tinyurl.com/ykl7dct

Vi er da enige i at det er fullstendig meningsløst å snakke om norsk utseende. Jeg har ikke den minste lyst til å bli definert som hun med det norske utseendet. Det holder å bli definert som hun norske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Neida, man er ikke rasist - man aksepterer bare ikke at svarte er norske.

Smart!

Ikke rasist, bare rasebevisst.

*Hjelpsom*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest speer

Den er nøyaktig like meningsløs/meningsfull som å si at noen ser ut som de er fra USA.

Velkommen etter.

Ikke kom med den løgnen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Du er jo raus med diagnoser og karakteristikker, jfr at du kalte meg (og jeg siterer): ''din selvgode, selvopphøyde, nazistiske hespetre av en kjerring''

Da blir det litt rart å sutre over motbør i en debatt.

*Knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest speer

Vi er da enige i at det er fullstendig meningsløst å snakke om norsk utseende. Jeg har ikke den minste lyst til å bli definert som hun med det norske utseendet. Det holder å bli definert som hun norske.

''Vi er da enige i at det er fullstendig meningsløst å snakke om norsk utseende.''

Nei, det er vi ikke. Syntes du skal lære deg å lese litt grundigere: Det er totalt meningsløst å snakke om norsk utseende hvis alle i norge har "norsk" utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest speer

Hei,

Dette er noe som er kopiert fra de gamle sidene til www.antipsykopaten.org

Det var en side designet for å "bevise" at "alle" andre enn forfatteren var gal. :knegg:

Med vennlig hilsen

''www.antipsykopaten.org''

Nei, det stemmer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest speer

Det ligger på Aftenposten sine sider, og det har alle tegn på å være plagiert fra Edvin Vik.

Det er ikke skrevet av Hr. Vik nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke kom med den løgnen igjen.

Det er så typisk at når du ser du har tapt, og ikke har argumenter, så påstår du andre lyver.

Du vet like godt som meg at du ikke kan beskrive hvordan en person fra USA ser ut.

Du har allerede akseptert prinsippet, men sitter bare å tværer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Vi er da enige i at det er fullstendig meningsløst å snakke om norsk utseende.''

Nei, det er vi ikke. Syntes du skal lære deg å lese litt grundigere: Det er totalt meningsløst å snakke om norsk utseende hvis alle i norge har "norsk" utseende.

Ja, det blir faktisk akkurat som å snakke om utseende fra USA.

Du lærer, men det går langsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest speer

Dette er et "argument" (eller mangelen på sådant) jeg kjenner igjen fra mange mennesker i mange nettdebatter...

Om det er noe man mener er politisk korrekt (jeg antar det er det du mener med PK) - så bruker man det som et motargument i en debatt...? Alså - man prøver å si at debattmotstanderen ikke kan si eller mene det den gjør, fordi man selv anser argumentet for politisk korrekt...

OM noen skulle mene at noen skriver noe man anser som politisk korrekt (det behøver ikke nødvendigvis være det!), så blir meningsmotstanderens argument liksom ugyldig?

Jajamennsann...

''Om det er noe man mener er politisk korrekt (jeg antar det er det du mener med PK) - så bruker man det som et motargument i en debatt...? ''

En PK'er prøver alltid febrilsk å få terrenget til å passe kartet. Et annet kjennetegn er misbrukt av "rasisme" ordet. Og det passer perfekt på sør (og visse andre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Om det er noe man mener er politisk korrekt (jeg antar det er det du mener med PK) - så bruker man det som et motargument i en debatt...? ''

En PK'er prøver alltid febrilsk å få terrenget til å passe kartet. Et annet kjennetegn er misbrukt av "rasisme" ordet. Og det passer perfekt på sør (og visse andre).

Dette er klassisk svada fra Edvin Vik og de andre landssvikerne og femtekolonistene.

Forskjellen er at vi forstår det er best ikke å ta slikt alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...