Gå til innhold

3000 meter!!! (skrytetråd)


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Jeg er imponert! Så langt har jeg aldri svømt, det lengste jeg har svømt tror jeg er 1500 meter og da var jeg stolt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prust

Ok. Jeg har vannskrekk. Får panikk hvis jeg ikke kan nå bunnen.

Ikke gøy med vannskrekk. Mannen min liker heller ikke å bade, han har det vel omtrent som du.

Jeg skulle ønske han kunne overvinne det å være redd, og så kunne kjenne hvor deilig det er å kjenne at vannet bærer en... Men han vil ikke, og jeg lar ham være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - jeg tenkte faktisk på de som går laaaange turer på ski, at det må kjennes sånn (jeg går aldri langt på ski), eller når en går langt i fjellet til fots, at en kan gå og gå og gå, bare en kommer inn i rytmen :-)

Jeg tror det stemmer veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Oj, det er kjempebra! Jeg har svomt 3 ganger i uka fast, men har holdt meg til 750 og 1000 meter. Det er jo ingenting i forhold til dette.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Mektig imponert!

Svømming er jo noe av den beste trimmen man kan ta, trener hele kroppen. Hvordan har det gått med vekta, når du trimmer så mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gøy med vannskrekk. Mannen min liker heller ikke å bade, han har det vel omtrent som du.

Jeg skulle ønske han kunne overvinne det å være redd, og så kunne kjenne hvor deilig det er å kjenne at vannet bærer en... Men han vil ikke, og jeg lar ham være.

Åh, ja det er grusomt med vannskrekk. Jeg har også det og sommerhalvåret og sydenturer er ikke så gøy. Å være voksen å plaske rundt panisk i vannet er ikke det morsomste,nei. Jeg vil så gjerne overvinne dette, men her jeg bor finnes ingen tilbud.

Kanskje mannen din, cathlin og jeg burde slå oss sammen på et felles svømmekurs for voksne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prust

Mektig imponert!

Svømming er jo noe av den beste trimmen man kan ta, trener hele kroppen. Hvordan har det gått med vekta, når du trimmer så mye?

Jeg hadde nesten to uker med kraftig forkjølelse der jeg ikke fikk trent noen ting. Startet opp med rockering igjen på torsdag eller fredag, og så svømming nå mandag og tirsdag - så det har nok ikke hatt noen effekt på vekta - ennå.

Men det var moro, og jeg har lyst til å prøve å svømme litt av og til, men det er ike alltid så lett å få til i hverdagen. Nå blir det trolig litt ski/slalåm på meg i påska.

Vakte viser fremdeles 68,6 kilo....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Åh, ja det er grusomt med vannskrekk. Jeg har også det og sommerhalvåret og sydenturer er ikke så gøy. Å være voksen å plaske rundt panisk i vannet er ikke det morsomste,nei. Jeg vil så gjerne overvinne dette, men her jeg bor finnes ingen tilbud.

Kanskje mannen din, cathlin og jeg burde slå oss sammen på et felles svømmekurs for voksne :)

Det hadde vært en god idé! Jeg tror absolutt ikke at han noen gang vil ha lyst til å svømme lenge, men bare det å kunne kjenne hvor deilig vannet er mot kroppen og kjenne hvordan kroppen kan flyte - det unner jeg ham! Og dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg hadde nesten to uker med kraftig forkjølelse der jeg ikke fikk trent noen ting. Startet opp med rockering igjen på torsdag eller fredag, og så svømming nå mandag og tirsdag - så det har nok ikke hatt noen effekt på vekta - ennå.

Men det var moro, og jeg har lyst til å prøve å svømme litt av og til, men det er ike alltid så lett å få til i hverdagen. Nå blir det trolig litt ski/slalåm på meg i påska.

Vakte viser fremdeles 68,6 kilo....!

Helt merkelig som den vekten din har hengt seg opp. ;-) Nesten fristende å be deg prøve en annen badevekt. Vekten min er stabil, men den svinger mellom 55 og 56 kg, så jeg ser ikke det samme tallet hele tiden.

Kos deg nå i påsken, og så er du i gang igjen med slankingen etterpå. Ikke gi deg, bare vis at du er staere en badevekten din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gøy med vannskrekk. Mannen min liker heller ikke å bade, han har det vel omtrent som du.

Jeg skulle ønske han kunne overvinne det å være redd, og så kunne kjenne hvor deilig det er å kjenne at vannet bærer en... Men han vil ikke, og jeg lar ham være.

Jeg trenger et vannkurs tror jeg, fordi det virker så deilig å bare svømme og svømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Helt merkelig som den vekten din har hengt seg opp. ;-) Nesten fristende å be deg prøve en annen badevekt. Vekten min er stabil, men den svinger mellom 55 og 56 kg, så jeg ser ikke det samme tallet hele tiden.

Kos deg nå i påsken, og så er du i gang igjen med slankingen etterpå. Ikke gi deg, bare vis at du er staere en badevekten din.

Helt utrolig - nå gikk jeg på vekta igjen i dag, etter påskeuka, med både aktivitet og godtespising og et par stoooooore middager - så viste den atter en gang 68,6 kilo!

Nesten så jeg lurer på om den har hengt seg opp på det tallet, men den viste litt mer i går kveld, så det stemmer vel ikke det heller....

Ja, jeg skal vise at jeg er staere enn vekta! Har planer om en svømmeøkt i dag. Ei nabojente har sovet her i natt, så dersom mora hennes tar mine jenter etter lunsj, kan jeg gå i svømmehallen alene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Helt utrolig - nå gikk jeg på vekta igjen i dag, etter påskeuka, med både aktivitet og godtespising og et par stoooooore middager - så viste den atter en gang 68,6 kilo!

Nesten så jeg lurer på om den har hengt seg opp på det tallet, men den viste litt mer i går kveld, så det stemmer vel ikke det heller....

Ja, jeg skal vise at jeg er staere enn vekta! Har planer om en svømmeøkt i dag. Ei nabojente har sovet her i natt, så dersom mora hennes tar mine jenter etter lunsj, kan jeg gå i svømmehallen alene :-)

At du ikke har gått opp i påsken, er bra da! Lykke til med svømmeturen i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prust

At du ikke har gått opp i påsken, er bra da! Lykke til med svømmeturen i dag :)

Takk takk - jeg svømte 2000 meter, på 56 minutter - er fornøyd med det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...