Gjest Vet ikke riktig... Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 Jeg har nettopp snakket med en bekjent som etter sigende skal ha "amøber i magen". Hva er det? Jeg har aldri hørt om det før. Hvordan kureres det? 0 Siter
Sør Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 En amøbe - hvis man ser bort fra høyreekstremister ;-) - er den største type encellede organismer: Fra Wikipedia: En amøbe (gr. amoibos = vekslende) er en protozo, et encellet dyr, uten fast kroppsform. Innen gruppen amøber finnes arter som er fra bare 90 μm til 0,8 mm i diameter (blant de største encellede dyr). Amøbene danner ikke noe eget monofyletisk taxon, og kan dermed ikke tilbakeføres til en enkelt urart. Denne livsformen har skilt seg ut i forskjellige taxa, og ulike amøbe-arter er med andre ord analoger fylogenetisk.En amøbe (gr. amoibos = vekslende) er en protozo, et encellet dyr, uten fast kroppsform. === Amøbisk dysentri, for eksempel, er altså en encellet organisme som lever i magen. Man blir kvitt det med antibiotika, etter det jeg husker. 0 Siter
Gjest Vet ikke riktig... Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 En amøbe - hvis man ser bort fra høyreekstremister ;-) - er den største type encellede organismer: Fra Wikipedia: En amøbe (gr. amoibos = vekslende) er en protozo, et encellet dyr, uten fast kroppsform. Innen gruppen amøber finnes arter som er fra bare 90 μm til 0,8 mm i diameter (blant de største encellede dyr). Amøbene danner ikke noe eget monofyletisk taxon, og kan dermed ikke tilbakeføres til en enkelt urart. Denne livsformen har skilt seg ut i forskjellige taxa, og ulike amøbe-arter er med andre ord analoger fylogenetisk.En amøbe (gr. amoibos = vekslende) er en protozo, et encellet dyr, uten fast kroppsform. === Amøbisk dysentri, for eksempel, er altså en encellet organisme som lever i magen. Man blir kvitt det med antibiotika, etter det jeg husker. Mange takk for opplysende fakta! Min venninne hadde fått påvist amøber i magen etter å ha blitt undersøkt i en "kvantemaskin". Hva skal man tro om det? 0 Siter
Sør Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 Mange takk for opplysende fakta! Min venninne hadde fått påvist amøber i magen etter å ha blitt undersøkt i en "kvantemaskin". Hva skal man tro om det? En en "kvantemaskin" et eller annet "alternativt" påfunn? I så faller det bare en måte å tømme lommeboken på. Det er ikke noe "alternativt" med amøber, og hvis hun hadde dem ville hun hatt ordentlige smerter, diaré (ofte blodig), kanskje kaste opp, osv. Hvis hun virkelig har amøber så fikses det på noen få dager med vanlig antibiotika. Med vennlig hilsen 0 Siter
fresja Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 Mange takk for opplysende fakta! Min venninne hadde fått påvist amøber i magen etter å ha blitt undersøkt i en "kvantemaskin". Hva skal man tro om det? http://www.helseterapi.no/index-filer/Page1077.htm 0 Siter
Sør Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 Mange takk for opplysende fakta! Min venninne hadde fått påvist amøber i magen etter å ha blitt undersøkt i en "kvantemaskin". Hva skal man tro om det? Jeg fant det! Jeg visste jeg hadde sett at det var fupp og fanteri: http://28815.vgb.no/2010/02/17/det-er-alltid-mulig-a-gj%C3%B8re-det-mer-tullete/ Dette er garantert 100% bedrageri, og internettsiden hans kommer til å bli fjernet. Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 http://www.helseterapi.no/index-filer/Page1077.htm Jeg fant det! Jeg visste jeg hadde sett at det var fupp og fanteri: http://28815.vgb.no/2010/02/17/det-er-alltid-mulig-a-gj%C3%B8re-det-mer-tullete/ Dette er garantert 100% bedrageri, og internettsiden hans kommer til å bli fjernet. Med vennlig hilsen 0 Siter
Unni23 Skrevet 1. april 2010 Skrevet 1. april 2010 En en "kvantemaskin" et eller annet "alternativt" påfunn? I så faller det bare en måte å tømme lommeboken på. Det er ikke noe "alternativt" med amøber, og hvis hun hadde dem ville hun hatt ordentlige smerter, diaré (ofte blodig), kanskje kaste opp, osv. Hvis hun virkelig har amøber så fikses det på noen få dager med vanlig antibiotika. Med vennlig hilsen ''Hvis hun virkelig har amøber så fikses det på noen få dager med vanlig antibiotika.'' Eller en ormekur... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.