Gå til innhold

blod ut fra øyet

Gjest GA

Anbefalte innlegg

Guttungen på 10 tryna på ski i påsken, og blodet silte fra nesa. Det er ikke uvanlig med blod fra nesa her i huset, han har ganske "sart" nese. Det som var uvanlig var at det kom blod ut av det ene øyet også, han gråt blod! Regner med at det bare kom ut fra tårekanalen, men er det noen som har opplevd dette før?

-og har noen erfaring med å fikse nesa for å unnngå hyppige neseblødninger? I perioder er det blodspor på puta hver morgen nemlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sønnen min fik "brent" blodkarene i nesa da han var yngre. Det var svært effektivt, men visstnok ikke veldig behagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke signatur i dag

Det kan være mangel på vitamin K.

Jeg blødde veldig neseblod, da jeg var i 12 - 14 års alderen, det var så voldsomt at det bare rant ut og laget store flekker på klærne, jeg fikk tilskudd av vitamin K i en periode, og da ga det seg.

http://www.lommelegen.no/322325/vitamin-k

http://www.nettdoktor.no/ernaering/vitaminer/artikler/vitamink.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

Har ikke opplevd blod fra øyet selv, men så det på en dokumentar på tv (en sykehusdokumentar med mange forskjellige tilfeller i løpet av en vakt), og da ble det forklart med at det var så kraftig neseblod at blodet også fant andre veier ut enn nesa. Så det ser veldig dramatisk ut, men er ikke farligere enn kraftig neseblod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...