Gjest GA Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Guttungen på 10 tryna på ski i påsken, og blodet silte fra nesa. Det er ikke uvanlig med blod fra nesa her i huset, han har ganske "sart" nese. Det som var uvanlig var at det kom blod ut av det ene øyet også, han gråt blod! Regner med at det bare kom ut fra tårekanalen, men er det noen som har opplevd dette før? -og har noen erfaring med å fikse nesa for å unnngå hyppige neseblødninger? I perioder er det blodspor på puta hver morgen nemlig... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zellica Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Sønnen min fik "brent" blodkarene i nesa da han var yngre. Det var svært effektivt, men visstnok ikke veldig behagelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke signatur i dag Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Det kan være mangel på vitamin K. Jeg blødde veldig neseblod, da jeg var i 12 - 14 års alderen, det var så voldsomt at det bare rant ut og laget store flekker på klærne, jeg fikk tilskudd av vitamin K i en periode, og da ga det seg. http://www.lommelegen.no/322325/vitamin-k http://www.nettdoktor.no/ernaering/vitaminer/artikler/vitamink.php 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg ville fått en ønh-lege til å svi av litt i nesa hans, da stopper ofte disse småblødningene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Har ikke opplevd blod fra øyet selv, men så det på en dokumentar på tv (en sykehusdokumentar med mange forskjellige tilfeller i løpet av en vakt), og da ble det forklart med at det var så kraftig neseblod at blodet også fant andre veier ut enn nesa. Så det ser veldig dramatisk ut, men er ikke farligere enn kraftig neseblod. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.