Gå til innhold

døv???? :o

mnoo

Anbefalte innlegg

hei =) jeg har veldig lyst til å ta hull i øret, i brusken, men er litt redd siden har hørt at man kan bli døv av det! , så lurer på om det er sant eller ikke!! er 15 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gode råd er gratis

Du blir nok ikke døv av det.

Om du er jente, er det kledelig.

Om du er gutt, er det blodharry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir nok ikke døv av det.

Om du er jente, er det kledelig.

Om du er gutt, er det blodharry.

haha, jeg er en jente :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høreorganet sitter så langt inn i øret at det er umulig å bli døv av å skade den delen av øret som er utenpå hodet.

Jeg ville vært forsiktig med å ta hull i ørene om jeg hadde anlegg for allergi. Mange smykker inneholder nikkel, som det er lett å bli allergisk for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høreorganet sitter så langt inn i øret at det er umulig å bli døv av å skade den delen av øret som er utenpå hodet.

Jeg ville vært forsiktig med å ta hull i ørene om jeg hadde anlegg for allergi. Mange smykker inneholder nikkel, som det er lett å bli allergisk for.

ok, har 3 hull fra før og har aldri hatt allergi på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest togli

Jeg kjenner så og si alle døve i Norge og ingen av dem ble døv av å ta hull i ørene, så du kan ta det helt med ro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Annonse

Gjest Flisespikkeren

Jeg kjenner så og si alle døve i Norge og ingen av dem ble døv av å ta hull i ørene, så du kan ta det helt med ro ;)

''Jeg kjenner så og si alle døve i Norge''

Det kan vel ikke stemme? Leser på nettet at det er 4-5000 døve i Norge, 4-5000 døvblitte og rundt 400 døvblinde.

Og du mener at du kjenner dem alle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg kjenner så og si alle døve i Norge''

Det kan vel ikke stemme? Leser på nettet at det er 4-5000 døve i Norge, 4-5000 døvblitte og rundt 400 døvblinde.

Og du mener at du kjenner dem alle?

Jeg tok nok litt i, ja ;)

Spørs hva du mener med "å kjenne"...

Skulle tatt med anførselstegn, men det ble "så og si" stedet ;)

Vi døve definerer oss som regel ikke i forhold til høretapet, men i forhold til språk og hvem som vanker i døvemiljøet. Når vi f.eks. møtes på Døves Kulturdager en gang i året, så er det nok slik at jeg har sett alle før og er på hils med dem, men jeg _kjenner_ jo slett ikke alle like godt. Det er vel mer at vi kjenner-til hverandre og kjenner alltid venner som kjenner..osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...