Gå til innhold

Boliva-jentene

Anbefalte innlegg

Gjest golfrolf
Skrevet

Hva skjer egentlig med hun som rømte hjem til Norge? Er hun fritatt denne rettsaken?

Skrevet

Jeg har forstått det sånn at Kripos avventer dom i saken, og er tilstede i rettsaken/overveier bevis før de tar ut tiltale.

Gjest kaliumsorbat
Skrevet

Jeg har forstått det sånn at Kripos avventer dom i saken, og er tilstede i rettsaken/overveier bevis før de tar ut tiltale.

Men er det sannsynlig at hun vil bli utlevert til Bolivia tror du?

Skrevet

Men er det sannsynlig at hun vil bli utlevert til Bolivia tror du?

Nei, men forsto det sånn at hun kunne dømmes i Norge og sone her også.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Ser ut som at hun er siktet av Kripos:

''14. februar 2010: Christina Øygarden kommer hjem til Norge etter å ha brutt meldeplikten i Bolivia og rømt til Chile. Derfra fløy hun til Oslo via Paris.

22. februar 2010: Kripos opplyser at de har siktet Christina Øygarden for forsøk på innførsel av 22,4 kilo kokain til Norge.

''

Klippet fra

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=595602

Skrevet

Nei, men forsto det sånn at hun kunne dømmes i Norge og sone her også.

Slik jeg har forstått det gjennom media blir hun siktet i Norge, og en eventuell soning blir i Norge.

Skrevet

Hvis hun ikke ettergås av norske politimyndigheter er det en skandale. Det vill dessuten være typisk norsk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...