Gjest jinsan Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Mener selv det er mange årsaker. Kan det forsvares? Hva mener du? 0 Siter
100%ull Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Jeg var utro i mitt forrige ekteskap fordi jeg manglet noe... Jeg klarte aldri å sette fingeren på hva det var...men da min store kjærlighet dukket opp...visste jeg hva jeg manglet... Jeg gikk fra mitt forrige ekteskap...og til den andre... Jeg har aldri vært utro siden... 0 Siter
laban Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Jeg mener jeg nettopp leste en artikkel om standardårsakene i en avis eller et helgemagasin. Men jeg fant det ikke på nett. Her er noe som likner det jeg leste, selv om layouten er rar: http://www.erotikknett.no/index2.php?option=com_content&do_pdf=1&id=2342 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Noen mener utroskap kan forsvares fordi man har en god grunn. Jeg har ikke forståelse for dette. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Kjedsomhet i forholdet, man lengter etter å bli sett og tatt med storm. Forskjellig seksuelle behov, han vil mye, hun lite eller omvendt Forskjellig seksuelle ønsker, han er utprøvende hun konservativ eller omvendt Ren spenningssøking Alkohol Ingen/dårlig kommunikasjon Noen for å hevne seg "i det stille" for et eller annet Noen fordi de faller pladask for en annen Noen fordi de faller der og da men ikke varig "Det bare ble slik" Liten/ingen respekt for partner, tar for gitt, har andre moralske verdier for partner enn for seg selv Stort behov for bekreftelse på at en er seksuelt attraktiv Og sikkert en million andre grunner jeg ikke greier å tenke meg engang. 0 Siter
Babette Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Jeg mener jeg nettopp leste en artikkel om standardårsakene i en avis eller et helgemagasin. Men jeg fant det ikke på nett. Her er noe som likner det jeg leste, selv om layouten er rar: http://www.erotikknett.no/index2.php?option=com_content&do_pdf=1&id=2342 Det var Kristin Spitznogel i VG Helg. Hun listet opp en masse "affærer". Som om affair på engelsk er det samme som affære på norsk Grøss. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Kjedsomhet i forholdet, man lengter etter å bli sett og tatt med storm. Forskjellig seksuelle behov, han vil mye, hun lite eller omvendt Forskjellig seksuelle ønsker, han er utprøvende hun konservativ eller omvendt Ren spenningssøking Alkohol Ingen/dårlig kommunikasjon Noen for å hevne seg "i det stille" for et eller annet Noen fordi de faller pladask for en annen Noen fordi de faller der og da men ikke varig "Det bare ble slik" Liten/ingen respekt for partner, tar for gitt, har andre moralske verdier for partner enn for seg selv Stort behov for bekreftelse på at en er seksuelt attraktiv Og sikkert en million andre grunner jeg ikke greier å tenke meg engang. Tror du har fått med det meste - i hvertfall det mste jeg har fantasi til å komme på akkurat nå :-) 0 Siter
Gjest ingenting er sort/hvitt selv ikke utroskap Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Kjedsomhet i forholdet, man lengter etter å bli sett og tatt med storm. Forskjellig seksuelle behov, han vil mye, hun lite eller omvendt Forskjellig seksuelle ønsker, han er utprøvende hun konservativ eller omvendt Ren spenningssøking Alkohol Ingen/dårlig kommunikasjon Noen for å hevne seg "i det stille" for et eller annet Noen fordi de faller pladask for en annen Noen fordi de faller der og da men ikke varig "Det bare ble slik" Liten/ingen respekt for partner, tar for gitt, har andre moralske verdier for partner enn for seg selv Stort behov for bekreftelse på at en er seksuelt attraktiv Og sikkert en million andre grunner jeg ikke greier å tenke meg engang. ''Og sikkert en million andre grunner jeg ikke greier å tenke meg engang.'' Well spoken 0 Siter
Gjest ingenting er sort/hvitt selv ikke utroskap Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Jeg var utro i mitt forrige ekteskap fordi jeg manglet noe... Jeg klarte aldri å sette fingeren på hva det var...men da min store kjærlighet dukket opp...visste jeg hva jeg manglet... Jeg gikk fra mitt forrige ekteskap...og til den andre... Jeg har aldri vært utro siden... ''Jeg har aldri vært utro siden...'' Hvilket skulle vært umulig ifølge enkelte sort/hvitt-tenkere 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.