Luska Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 http://www.ellos.no/misc/ProductZoom.aspx?ImageSource=vert_3X_70203_3065.JPG Til hverdag eller til pent? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Veldig søtt! Både til hverdag og pent går an, spørs hvilken linje du har lagt deg på når det gjelder andre slike klær. Altså har du først begynt å bruke det til hverdags, ville jeg kanskje ikke brukt det til pent etterpå. Jeg har ikke døtre. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
løvinne71 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Begge deler faktisk! Dette er velkledd, uten å være overpyntet. Etter min mening kan brukes både som et pent hverdagsantrekk, eller som pyntet i litt "uformelle" anledninger som bursdager eller andre sammenkomster hvor man vil kle seg litt penere en vanlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Til pent en gang, deretter til hverdags. Jeg sparer ikke på klær (det er jo bortkastet at det ligger i skapet), og liker at ungene er velkledde hele tida :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Midt imellom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Til hverdags. Men det var nydelig altså! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Til hverdag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest verinoca Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Ikke hverdags og heller ikke pent som til jul eller bryllup, men i bursdager og "mellompene" anledninger? Søtt antrekk. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Sier som mange av de andre her; dette må vel være et typisk "småpent" antrekk, perfekt til bursdager o.l 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Til hverdagspent 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg syens det er litt pynta. Men ikke stivpynta. Men det er heller ikke noe i veie for å bruke det på en hverdag heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg ville neppe brukt noe sånt . Om jeg hadde en datter tenker jeg dette antrekket passer til "penere hverdags", f.eks. en lørdag man skal på besøk eller ut på annen måte med voksne, eller i barnebursdag. Tenker ikke barnehage, i hvertfall ikke når antrekket er nytt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Til pent en gang, deretter til hverdags. Jeg sparer ikke på klær (det er jo bortkastet at det ligger i skapet), og liker at ungene er velkledde hele tida :-) Sånn tenker jeg også. Ungene bruker slikt både på skole og i bhg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Sånn tenker jeg også. Ungene bruker slikt både på skole og i bhg. Vi tenker likt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Takk for synspunkt. Klærne er nå bestilt. Kommer nok til å bruke det til en pen anledning først, og så mer til hverdags etterpå, som jeg så flere mente her. Håper bare jenta mi liker klærne like godt som jeg... ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Takk for synspunkt. Klærne er nå bestilt. Kommer nok til å bruke det til en pen anledning først, og så mer til hverdags etterpå, som jeg så flere mente her. Håper bare jenta mi liker klærne like godt som jeg... ;o) Glemte å si at jeg syntes de var veldig fine. Hvor har du bestilt dem? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Glemte å si at jeg syntes de var veldig fine. Hvor har du bestilt dem? ''har du bestilt dem? '' Synes kanskje av linken? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Takk for synspunkt. Klærne er nå bestilt. Kommer nok til å bruke det til en pen anledning først, og så mer til hverdags etterpå, som jeg så flere mente her. Håper bare jenta mi liker klærne like godt som jeg... ;o) Hehe, så dust av meg! Ser at det var en link til Ellos. Jeg husket bildet fra i går da jeg så på dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Glemte å si at jeg syntes de var veldig fine. Hvor har du bestilt dem? Ellos, faktisk ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 ''har du bestilt dem? '' Synes kanskje av linken? Hehe, jeg tenkte på det idet jeg hadde posta. Titta på klærne i går og huska bildet, men ikke hvor jeg hadde det fra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.