Gå til innhold

Når ville dere brukt dette?

Luska

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig søtt! Både til hverdag og pent går an, spørs hvilken linje du har lagt deg på når det gjelder andre slike klær. Altså har du først begynt å bruke det til hverdags, ville jeg kanskje ikke brukt det til pent etterpå.

Jeg har ikke døtre. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge deler faktisk!

Dette er velkledd, uten å være overpyntet.

Etter min mening kan brukes både som et pent hverdagsantrekk, eller som pyntet i litt "uformelle" anledninger som bursdager eller andre sammenkomster hvor man vil kle seg litt penere en vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til pent en gang, deretter til hverdags. Jeg sparer ikke på klær (det er jo bortkastet at det ligger i skapet), og liker at ungene er velkledde hele tida :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest verinoca

Ikke hverdags og heller ikke pent som til jul eller bryllup, men i bursdager og "mellompene" anledninger?

Søtt antrekk. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg ville neppe brukt noe sånt ;).

Om jeg hadde en datter tenker jeg dette antrekket passer til "penere hverdags", f.eks. en lørdag man skal på besøk eller ut på annen måte med voksne, eller i barnebursdag. Tenker ikke barnehage, i hvertfall ikke når antrekket er nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Til pent en gang, deretter til hverdags. Jeg sparer ikke på klær (det er jo bortkastet at det ligger i skapet), og liker at ungene er velkledde hele tida :-)

Sånn tenker jeg også. Ungene bruker slikt både på skole og i bhg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for synspunkt. Klærne er nå bestilt. Kommer nok til å bruke det til en pen anledning først, og så mer til hverdags etterpå, som jeg så flere mente her.

Håper bare jenta mi liker klærne like godt som jeg... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for synspunkt. Klærne er nå bestilt. Kommer nok til å bruke det til en pen anledning først, og så mer til hverdags etterpå, som jeg så flere mente her.

Glemte å si at jeg syntes de var veldig fine. :) Hvor har du bestilt dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Glemte å si at jeg syntes de var veldig fine. :) Hvor har du bestilt dem?

''har du bestilt dem?

''

Synes kanskje av linken? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så dust av meg! Ser at det var en link til Ellos.:) Jeg husket bildet fra i går da jeg så på dem. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''har du bestilt dem?

''

Synes kanskje av linken? ;)

Hehe, jeg tenkte på det idet jeg hadde posta. :) Titta på klærne i går og huska bildet, men ikke hvor jeg hadde det fra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...