Gå til innhold

Hvis livet ditt var et bilde, hvordan ville...

Anbefalte innlegg

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

20

• cathlin

15

• morsan

5

• Colette

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg vet det.

Jeg har det mye bedre fordi uvi ikke har kommet tilbake på to uker og jeg har ny time hos urologen i mai og dessuten så er det vår her og det hjelper masse.

Jeg er så glad på dine vegne!

Jeg kvikner til snart jeg også, har bare hatt en tøff uke med mange litt småtøffe situasjoner. Det må da bli skikkelig vår her også, og jeg får ordnet opp i en del, så blir det bedre. :o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1271492391' post='4341859]

Jeg er så glad på dine vegne!

Jeg kvikner til snart jeg også, har bare hatt en tøff uke med mange litt småtøffe situasjoner. Det må da bli skikkelig vår her også, og jeg får ordnet opp i en del, så blir det bedre. :o)

Kom tilbake i dag. Hurra :o( Jeg tyller i meg tranebær og håper det hjelper

Skrevet

Kom tilbake i dag. Hurra :o( Jeg tyller i meg tranebær og håper det hjelper

Ånei!

Du får bare hive innpå med "godsakene", og styre unna sukker. Håper det er en "enkel" en som du kan få tatt livet av.

Gjest Minnamo
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1271450040' post='4341665]

Jeg ombestemte meg, fant ett annet bilde, som oppsummerer de siste 10 årene av livet mitt:

http://daria.no/skole/doc/html/9316.doc_files/image003.jpg

(jeg har en drittdag i dag, så det er godt mulig at jeg ville funnet lystigere bilder en annen dag)

Føler med deg. Har selv vært plaget med magen og vært inne til undersøkelser. Forventet Ultraceløs Colitt, men heldigvis var det ikke det i denne omgang. Så da blir det bare å forsøke å leve sunnere for mitt vedkommende.

Skrevet

Føler med deg. Har selv vært plaget med magen og vært inne til undersøkelser. Forventet Ultraceløs Colitt, men heldigvis var det ikke det i denne omgang. Så da blir det bare å forsøke å leve sunnere for mitt vedkommende.

Bra det ikke var UC da, men samtidig slitsomt dersom en ikke vet hva det er. Håper du finner kosthold som kan hjelpe deg og er levelig.

Bildet passer så bra på meg, for jeg hadde en blæresykdom som innebar så intense smerter, at jeg var på do ca 40 ganger om dagen. Så ble jeg operert, og det var vidunderlig! Men så fikk jeg så store tarmproblem, at jeg igjen er bestevenn med toalettet mitt.

Jaggu godt jeg har et bad jeg synes er pent ;o) Vurderer dog å unne meg flatskjerm på badet ;o)

hidi, the scorpion
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1271535449' post='4342147]

Bra det ikke var UC da, men samtidig slitsomt dersom en ikke vet hva det er. Håper du finner kosthold som kan hjelpe deg og er levelig.

Bildet passer så bra på meg, for jeg hadde en blæresykdom som innebar så intense smerter, at jeg var på do ca 40 ganger om dagen. Så ble jeg operert, og det var vidunderlig! Men så fikk jeg så store tarmproblem, at jeg igjen er bestevenn med toalettet mitt.

Jaggu godt jeg har et bad jeg synes er pent ;o) Vurderer dog å unne meg flatskjerm på badet ;o)

''Jaggu godt jeg har et bad jeg synes er pent ;o) Vurderer dog å unne meg flatskjerm på badet ;o)''

Det synes jeg virkelig at du skal unne deg;)

Gjest Minnamo
Skrevet

''Jaggu godt jeg har et bad jeg synes er pent ;o) Vurderer dog å unne meg flatskjerm på badet ;o)''

Ja eller man kan ha noe godt lesestoff :)

Har sprunget mye på do i det siste med løs mave. Har vært til innvendig undersøkelse. Lurer på om jeg skal be legen om noe prevantivt mot bettennelse. Tenker på dr Oz som anbefaler baby Aspirin mot betennelse. Nå tar jeg en tablett med tarmbakterier hver dag. Trodde jeg var tøff jeg, men har aldri følt meg så liten og svak, kvalm og redd som når jeg skulle faste og på diverse undersøkelser. Heldigvis har jeg blitt møtt av et utrolig hyggelig og profesjonelt personale hver gang.

Skrevet

Ja eller man kan ha noe godt lesestoff :)

Har sprunget mye på do i det siste med løs mave. Har vært til innvendig undersøkelse. Lurer på om jeg skal be legen om noe prevantivt mot bettennelse. Tenker på dr Oz som anbefaler baby Aspirin mot betennelse. Nå tar jeg en tablett med tarmbakterier hver dag. Trodde jeg var tøff jeg, men har aldri følt meg så liten og svak, kvalm og redd som når jeg skulle faste og på diverse undersøkelser. Heldigvis har jeg blitt møtt av et utrolig hyggelig og profesjonelt personale hver gang.

Lesestoff er obligatorisk, donald pocket anbefales ;o) og lambi, lambi er et must!

Det er tøft og slitsomt med faste, undersøkelser i områder som vi ser på som private. Så er det litt frykt for hva de finner, samtidig ønske om at de finner noe som kan fikses. Mye følelser. Det er lov og være både liten, redd og nervøs.

Løpe på do stjeler mye krefter, mye tid, og skaper frustrasjon. Har du betennelse? Da burde du jo fått noe for det. Ellers så er det jo såkalte bulkmidler, som Vi-Siblin som kan hjelpe på diare, og loperamid (imodium). Nå skal du ikke sette i gang med noe uten at du har diskutert det med legen, og helst da en lege med kompetanse om dette.

Snille tarmbakterier er alltid bra. Håper du vil oppleve bedring snart.

Skrevet

Ja, ikke sant! ;o)

Nå skal jeg om noen år få nytt soverom med tilhørende bad, og da ser jeg for meg både flatskjerm, stort badekar og akkurat det jeg måtte lyste. Så jeg sparer jeg, til den dagen. Kanskje en sånn fancy do med lufttørking hadde vært noe også. ;o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1271533974' post='4342120]

Ånei!

Du får bare hive innpå med "godsakene", og styre unna sukker. Håper det er en "enkel" en som du kan få tatt livet av.

Jeg oppdaget det kjapt og har spist masse tranebær og drukket vann. Og skylt med klorhexidin som ikke er lovlig men effektivt.

Skrevet

Jeg oppdaget det kjapt og har spist masse tranebær og drukket vann. Og skylt med klorhexidin som ikke er lovlig men effektivt.

Lovbryter! *gisper* ;o)

Håper virkelig at den går an og ta knekken på. Det er en mnd igjen nå, og jeg tror jammen jeg er like spent som deg jeg.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1271538864' post='4342200]

Lovbryter! *gisper* ;o)

Håper virkelig at den går an og ta knekken på. Det er en mnd igjen nå, og jeg tror jammen jeg er like spent som deg jeg.

Jeg har Alka Selzer hvis jeg brenner slimhinna ;o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1271535449' post='4342147]

Det er en god ide og jeg vet om flere som har det. Du kan kjøpe en med dvdspiller vet du ;o)

Skrevet

Det er en god ide og jeg vet om flere som har det. Du kan kjøpe en med dvdspiller vet du ;o)

Har sett det jeg også, er jo bare genialt! På mitt fremtidige bad må skjermen være slik at jeg kan se på både fra do og badekaret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...