Gå til innhold

Hvis livet ditt var et bilde, hvordan ville...

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1271539777' post='4342219]

Har sett det jeg også, er jo bare genialt! På mitt fremtidige bad må skjermen være slik at jeg kan se på både fra do og badekaret.

Jeg synes ikke det er genialt med tv med innebygget dvd - om dvd-spilleren går i stykker sitter du jo uten tv også mens den er til reparasjon...

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

20

• cathlin

15

• morsan

5

• Colette

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg har Alka Selzer hvis jeg brenner slimhinna ;o)

Utenlandske greier, nei du lever farlig *knegger*

Skrevet

Jeg synes ikke det er genialt med tv med innebygget dvd - om dvd-spilleren går i stykker sitter du jo uten tv også mens den er til reparasjon...

På mitt bad kan jeg ha det separat, for det skal være svært med masse av plass ;o) Kan ha en dvdhylle også. *drømmer seg vekk* (jeg har faktisk mulighet til stort bad, vi bor i generasjonsbolig nå, og skal med tiden overta hele sulamitten, og har det vi trenger fra før av rom, så vi kan gjøre som vi vil innenfor økonomiske grenser da)

Ser poenget ja, men nå hadde det jo ikke vært verdens største krise om jeg var uten tv og dvd på badet en stund da ;o)

candyqueen_83
Skrevet

Man har det jo som oftest ikke som hoved-tv da.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1271539777' post='4342219]

Har sett det jeg også, er jo bare genialt! På mitt fremtidige bad må skjermen være slik at jeg kan se på både fra do og badekaret.

Ja, det er klart. Du får kjøpe et slikt oppheng som man kan snu på skjermen ;o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1271539848' post='4342222]

Utenlandske greier, nei du lever farlig *knegger*

Livsfarlig, ikke sant...Jeg skal bare ta livet av den bugen før det blir for mange av dem og jeg er helt i starten enda. Jeg har masse tranebær også ;o)

Skrevet

I prinsippet enig, dersom man snakker om husets eneste tv eller "hoved-tv'en", slik som candyqueen også er inne på.

Men av og till kan det være en idé å spare plass. Slik som f eks _denne_, der det er både tv, dvd-spiller og mottaker av digital bakkenett i én og samme lille tv. Vi kommer til å kjøpe noe ala denne og sette i det lille annekset på hytta. Det hadde rett og slett ikke vært noe alternativ der inne å ha disse tre tingene separat.

http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/tv/tv-er-mindre-enn-31/TVD9053W/united-22-lcd-tv-m-dvd

hidi, the scorpion
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1271538578' post='4342190]

Ja, ikke sant! ;o)

Nå skal jeg om noen år få nytt soverom med tilhørende bad, og da ser jeg for meg både flatskjerm, stort badekar og akkurat det jeg måtte lyste. Så jeg sparer jeg, til den dagen. Kanskje en sånn fancy do med lufttørking hadde vært noe også. ;o)

Unner deg alt, Shira;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Livsfarlig, ikke sant...Jeg skal bare ta livet av den bugen før det blir for mange av dem og jeg er helt i starten enda. Jeg har masse tranebær også ;o)

Kan jeg ringe?

Skrevet

Med meg er det ikke godt å si om tvèn på badet faktisk blir hovedtvèn ;o)

Skrevet

Unner deg alt, Shira;)

Takk for det :o) Men jeg må jo ikke bli helt stormannsgal på badet heller ;o)

Stort badekar, det skal jeg unne meg! Å ta varme bad er for meg både terapi for kropp og sjel.

Skrevet

*krysser fingre for at bugen avgår ved døden kjapt og brutalt*

Skrevet

I min verden har man bare en tv... :o) Jeg kjenner jo noen som har to tv'er, men jeg og de fleste i min nærmeste krets har bare en.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1271568530' post='4342281]

*krysser fingre for at bugen avgår ved døden kjapt og brutalt*

Og det gjorde den. Helt fin i dag ;o)

Skrevet

Kan jeg ringe?

Ups, jeg så ikke den i går jeg :o)

Skrevet

Og det gjorde den. Helt fin i dag ;o)

Så bra! :o)

Dårlige tilstander i heimen her, guttungen har fått omgangsyke. Jeg har grusomme smerter, det startet med det sist gang også, men jeg har jo fremdeles ørlite håp om at jeg skal slippe.

candyqueen_83
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1271568385' post='4342279]

Med meg er det ikke godt å si om tvèn på badet faktisk blir hovedtvèn ;o)

Uff da :o)

candyqueen_83
Skrevet

I min verden har man bare en tv... :o) Jeg kjenner jo noen som har to tv'er, men jeg og de fleste i min nærmeste krets har bare en.

Men dere har den sikkert ikke på badet :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...