Gå til innhold

Hvis livet ditt var et bilde, hvordan ville...

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Uff da :o)

De andre i heimen får kanskje ha en annen hovedtv, det får være måte på familiesamhold også ;o)

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

20

• cathlin

15

• morsan

5

• Colette

5

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1271591260' post='4342382]

De andre i heimen får kanskje ha en annen hovedtv, det får være måte på familiesamhold også ;o)

Haha :o) Får håpe det for deres skyld da :o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1271590667' post='4342378]

Så bra! :o)

Dårlige tilstander i heimen her, guttungen har fått omgangsyke. Jeg har grusomme smerter, det startet med det sist gang også, men jeg har jo fremdeles ørlite håp om at jeg skal slippe.

Å nei. Knis, du får drikke litt sprit ;o) Fra spøk til alvor, fenikkel- og aniste hjelper mot luftsmerter fra tarmen, ingefær for kvalme og bugsen må ut. Drikk masse og la være å spise. Dytt i deg ett eller annet og sov...

God bedring

Skrevet

Jeg synes ikke det er genialt med tv med innebygget dvd - om dvd-spilleren går i stykker sitter du jo uten tv også mens den er til reparasjon...

Jeg har hatt fire stykker på en gang. Har ikke ungene dine begynt å krangle om hvilket tvprogram de skal se og den ene skal spille dataspill og den andre vil se dvd og du vil gjerne se noe helt annet?

Dessuten blir jeg gal av alle pling plonglydene fra dataspill, men nå er jeg lydømfintelig også.

Forresten har vi bare to nå og ingen av dem er i stua. Det gjør at ingen ser på tv når de er på besøk og det er en lettelse.

Skrevet

Jeg har hatt fire stykker på en gang. Har ikke ungene dine begynt å krangle om hvilket tvprogram de skal se og den ene skal spille dataspill og den andre vil se dvd og du vil gjerne se noe helt annet?

Dessuten blir jeg gal av alle pling plonglydene fra dataspill, men nå er jeg lydømfintelig også.

Forresten har vi bare to nå og ingen av dem er i stua. Det gjør at ingen ser på tv når de er på besøk og det er en lettelse.

'J'eg har hatt fire stykker på en gang. Har ikke ungene dine begynt å krangle om hvilket tvprogram de skal se og den ene skal spille dataspill og den andre vil se dvd og du vil gjerne se noe helt annet?''

Jo, men tv på rommet er ikke aktuelt, ikke ennå i alle fall. Dessuten er det dyrt både med selve tv'n og dekodere og sånt til alle apparatene. Det der var enklere før i verden.

Vi har dessuten en stasjonær og en bærbar pc og man kan godt se dvd på den bærbare så det løser seg. :o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1271591260' post='4342382]

Jeg hadde vært skeptisk til å ha tv og dvd på badet pga fuktigheten, men det finnes kanskje sånt som er spesial-laget for baderom?

Skrevet

'J'eg har hatt fire stykker på en gang. Har ikke ungene dine begynt å krangle om hvilket tvprogram de skal se og den ene skal spille dataspill og den andre vil se dvd og du vil gjerne se noe helt annet?''

Jo, men tv på rommet er ikke aktuelt, ikke ennå i alle fall. Dessuten er det dyrt både med selve tv'n og dekodere og sånt til alle apparatene. Det der var enklere før i verden.

Vi har dessuten en stasjonær og en bærbar pc og man kan godt se dvd på den bærbare så det løser seg. :o)

Bare jeg som har dekoder her i huset gitt. Minstemann har ikke og har dermed 20 kanaler mindre enn meg. Han kan se inne hos meg hvis han vil, men det vil han ikke. Han har ingen tegnefilmkanaler (takk og pris) og ingen filmkanaler ;o)

Men han begynner heldigvis å bli stor og en storebror som kjøper spill slik at det ikke er et eneste voldelig spill og ingen fæle filmer. Ikke det at han ikke har sett det altså for det har han gjort hos kompiser.

Skrevet

Å nei. Knis, du får drikke litt sprit ;o) Fra spøk til alvor, fenikkel- og aniste hjelper mot luftsmerter fra tarmen, ingefær for kvalme og bugsen må ut. Drikk masse og la være å spise. Dytt i deg ett eller annet og sov...

God bedring

Jeg får ta meg litt blankt til middag ;o)

Jeg har sovet noen timer, og skal sove mer. Mat er vel ikke så aktuelt, bare jeg får drikke jeg, så er jeg fornøyd.

Skrevet

Jeg hadde vært skeptisk til å ha tv og dvd på badet pga fuktigheten, men det finnes kanskje sånt som er spesial-laget for baderom?

Det meste kan spesiallages dersom du betaler ;o)

Jeg mener å ha sett det innebygd, så det er nok mulig og få til mtp på at fuktighet osv. ikke skal ødelegge.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1271594552' post='4342403]

Jeg får ta meg litt blankt til middag ;o)

Jeg har sovet noen timer, og skal sove mer. Mat er vel ikke så aktuelt, bare jeg får drikke jeg, så er jeg fornøyd.

Jeg vet du ikke spiser, men drikk masse da og sov og sov og sov.

Skrevet

Jeg vet du ikke spiser, men drikk masse da og sov og sov og sov.

Jeg er knallgod på soving! En av mine få kvaliteter ;o)

Gjest Elextra
Skrevet

I prinsippet enig, dersom man snakker om husets eneste tv eller "hoved-tv'en", slik som candyqueen også er inne på.

Men av og till kan det være en idé å spare plass. Slik som f eks _denne_, der det er både tv, dvd-spiller og mottaker av digital bakkenett i én og samme lille tv. Vi kommer til å kjøpe noe ala denne og sette i det lille annekset på hytta. Det hadde rett og slett ikke vært noe alternativ der inne å ha disse tre tingene separat.

http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/tv/tv-er-mindre-enn-31/TVD9053W/united-22-lcd-tv-m-dvd

Genial til det bruk! Vil nesten vurdere en selv.

Skrevet

Genial til det bruk! Vil nesten vurdere en selv.

Ja, junior har masse ferievenner når vi er på hytta - en gjeng unger som er faste feriegjester på en campingplass like ved. Og når det regner, synes jo foreldrene til disse at det er toppers at guttegjengen samles hos oss og ikke inne i de små vognene...;-)

Så enten kan annekset med en slik tv/spillmaskin/dvd-maskin være et sted å sende gutta, eller det kan være et fristed for OSS! ;-)

Skrevet

Men dere har den sikkert ikke på badet :o)

''Men dere har den sikkert ikke på badet :o)''

Såkalt kabel-tv, i følge Jokke, vennen til Pondus!

candyqueen_83
Skrevet

''Men dere har den sikkert ikke på badet :o)''

Såkalt kabel-tv, i følge Jokke, vennen til Pondus!

LOL!! :o))

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1271595376' post='4342412]

Jeg er knallgod på soving! En av mine få kvaliteter ;o)

Hehe, det har vi felles.

Skrevet

Hm...

Jeg får ikke til å lage ny tråd akkurat nå. Jeg trenger et telefon nummer for å si opp et tv2 sumo-abonnement. Det finnes under 'kontakt oss' på websupport i forhold til tv2 sumo. Hadde noen giddet å googlet det frem til meg? Tror det er et 5-sifret nummer. Jeg kommer ikke inn på siden herfra.

Skrevet

Jeg får ikke til å lage ny tråd akkurat nå. Jeg trenger et telefon nummer for å si opp et tv2 sumo-abonnement. Det finnes under 'kontakt oss' på websupport i forhold til tv2 sumo. Hadde noen giddet å googlet det frem til meg? Tror det er et 5-sifret nummer. Jeg kommer ikke inn på siden herfra.

Det er synd på meg så du må hjelpe meg. Se innlegg over.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...