Gå til innhold

Pinlig å finne venner på nett?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym i denne tråden
Skrevet

Det er jo fullt ut akseptert å date og finne kjæresten på nett for tiden. Men er det sånn at det er litt mer pinlig hvis man går aktivit ut for å skaffe seg venner på nett?

Foreksempel www.aktivitetsvenner.no

Selv har jeg bestemt mer for å hoppe i det, men vet ikke om det er det jeg blir til å snakke høyest om. Hva synes du?

hidi, the scorpion
Skrevet

Synes det er en glimrende idè:)

Håper du finner mange gode venner!

Skrevet

genialt!!!!!!... hadde jeg funnet lignende her jeg bor skulle jeg ha hoppet i d med en gang..

Gjest Anonym i denne tråden
Skrevet

genialt!!!!!!... hadde jeg funnet lignende her jeg bor skulle jeg ha hoppet i d med en gang..

Siden er for hele landet. Så det er bare å hoppe i det. Om det ikke er andre fra der du er fra, må jo noen være den første :)

Gjest zimzalabimzen
Skrevet

Jeg kjenner flere som har blitt venner gjennom felles interesser, altså at de har deltatt på forum på nett og blitt kjent der. Ingen har reagert negativt på at de ble kjent via nettet. Jeg har profil på aktivitetsvenner.no selv, men det er så liten aktivitet der at jeg hadde glemt det helt til nå. Uansett, tipset går på å finne et forum for en interesse man har.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...