Gå til innhold

Ryddesjau i klesskap!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herlig! Har tømt klesskapene til ungene + klesskapet i gangen og det var på høy tid. 7 (!) poser med fravokst barnetøy ligger i bilen og skal fraktes til 3 forskjellige arvinger + en pose til Fretex. Fravokste, men så og si ubrukte vintersko og pensko får også nye eiere i løpet av noen dager. Supert! Både for meg og for de som arver håper jeg. :o)

Skrevet

Åh..jeg har planlagt i tre dager til ende, og her sitter jeg og glor...*gremmes* Gjetter på fem søppelsekker med utslitt og for smått. Få ting her i huset er i såpass stand at det lønner seg å sende videre...

Skrevet

Åh..jeg har planlagt i tre dager til ende, og her sitter jeg og glor...*gremmes* Gjetter på fem søppelsekker med utslitt og for smått. Få ting her i huset er i såpass stand at det lønner seg å sende videre...

Et par poser går i søpla her også. Det er en stund siden siste grundige runde på rydding i klesskapene gitt...

AneM1365380603
Skrevet

Det er så kjekt å rydde i skapene når en først kommer i gang :o) Jeg pleier å ta alle skap to ganger i året. De fleste klærne gir jeg bort, men minstefrøken arver mye fra søsteren som er et par hakk eldre.

Sønnen sliter så mye på klærne at det i grunnen er lite å arve etter han.

Skrevet

''Både for meg og for de som arver håper jeg. :o)''

Yes! :-)

Skrevet

Et par poser går i søpla her også. Det er en stund siden siste grundige runde på rydding i klesskapene gitt...

Her går alt i søpla etter unga. Selv ho på snart 14 sliter klæra helt i stykker!!!!!

Skrevet

Siden vi må gjøre den jobben 2 ganger i året for å ha plass til klær (bytter altså vinter/sommer), så tror jeg alltid at det stort sett er å pakke ting ned/opp.

Men hver gang blir jeg like forundret, for det er utrolig mye som bare må pakkes vekk og sendes videre. Det er jo helt herlig å gjøre den jobben, da, i alle fall når man er ferdig! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...