Lillemus Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Herlig! Har tømt klesskapene til ungene + klesskapet i gangen og det var på høy tid. 7 (!) poser med fravokst barnetøy ligger i bilen og skal fraktes til 3 forskjellige arvinger + en pose til Fretex. Fravokste, men så og si ubrukte vintersko og pensko får også nye eiere i løpet av noen dager. Supert! Både for meg og for de som arver håper jeg. ) 0 Siter
EnolaGay Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Åh..jeg har planlagt i tre dager til ende, og her sitter jeg og glor...*gremmes* Gjetter på fem søppelsekker med utslitt og for smått. Få ting her i huset er i såpass stand at det lønner seg å sende videre... 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. april 2010 Forfatter Skrevet 17. april 2010 Åh..jeg har planlagt i tre dager til ende, og her sitter jeg og glor...*gremmes* Gjetter på fem søppelsekker med utslitt og for smått. Få ting her i huset er i såpass stand at det lønner seg å sende videre... Et par poser går i søpla her også. Det er en stund siden siste grundige runde på rydding i klesskapene gitt... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Det er så kjekt å rydde i skapene når en først kommer i gang ) Jeg pleier å ta alle skap to ganger i året. De fleste klærne gir jeg bort, men minstefrøken arver mye fra søsteren som er et par hakk eldre. Sønnen sliter så mye på klærne at det i grunnen er lite å arve etter han. 0 Siter
Axcia Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 ''Både for meg og for de som arver håper jeg. )'' Yes! :-) 0 Siter
waxo Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Et par poser går i søpla her også. Det er en stund siden siste grundige runde på rydding i klesskapene gitt... Her går alt i søpla etter unga. Selv ho på snart 14 sliter klæra helt i stykker!!!!! 0 Siter
Mammantil3 Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 Siden vi må gjøre den jobben 2 ganger i året for å ha plass til klær (bytter altså vinter/sommer), så tror jeg alltid at det stort sett er å pakke ting ned/opp. Men hver gang blir jeg like forundret, for det er utrolig mye som bare må pakkes vekk og sendes videre. Det er jo helt herlig å gjøre den jobben, da, i alle fall når man er ferdig! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.