Gå til innhold

Hjelp - kulepenn på sofaen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har på en eller annen måte klart å få en kulepennstrek på den nye skinnsofaen vår. Hva skal jeg bruke for å få det vekk. Prøvde med microfiberklut, og etterpå med zalovann, men det tok det ikke. Har noen gode råd??

Gjest slenger meg på
Skrevet

Vi har fått en lang tyggisstrek på vår. Så om noen har noen råd mot det med det samme....

hidi, the scorpion
Skrevet

En venninne av meg bruker alltid en dråpe zalo på en myk skrubbsvamp, og det fungerer alltid, sier hun;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Vi har fått en lang tyggisstrek på vår. Så om noen har noen råd mot det med det samme....

Isbiter! Frys tyggisen så kan den skrapes vekk etterpå;)

Skrevet

En venninne av meg bruker alltid en dråpe zalo på en myk skrubbsvamp, og det fungerer alltid, sier hun;)

Takk. Prøvd, og det funka ikke. Flere gode råd??

Skrevet

Man får kjøpt et middel som tar kulepennstrek. Svigermor har iallefall dette, men hvor hun har kjøpt det aner jeg ikke....

Skrevet

Jeg anbefaler nok en gang de hvite mirakel-svampene! Fås i de fleste dagligvarer i esker med 3-4 stk til en drøy femtilapp. Men prøv forsiktig på baksiden først for å sjekke at den ikke tar fargen!

Bare fukt svampen med lunkent vann, klem det ut igjen og gnikk i vei. Tar det aller, aller meste!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...