Gjest FruH Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Jeg har på en eller annen måte klart å få en kulepennstrek på den nye skinnsofaen vår. Hva skal jeg bruke for å få det vekk. Prøvde med microfiberklut, og etterpå med zalovann, men det tok det ikke. Har noen gode råd?? 0 Siter
Gjest slenger meg på Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Vi har fått en lang tyggisstrek på vår. Så om noen har noen råd mot det med det samme.... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 En venninne av meg bruker alltid en dråpe zalo på en myk skrubbsvamp, og det fungerer alltid, sier hun;) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Vi har fått en lang tyggisstrek på vår. Så om noen har noen råd mot det med det samme.... Isbiter! Frys tyggisen så kan den skrapes vekk etterpå 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 En venninne av meg bruker alltid en dråpe zalo på en myk skrubbsvamp, og det fungerer alltid, sier hun;) Takk. Prøvd, og det funka ikke. Flere gode råd?? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Man får kjøpt et middel som tar kulepennstrek. Svigermor har iallefall dette, men hvor hun har kjøpt det aner jeg ikke.... 0 Siter
Gjest webraq Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Litt Jif på kluten kan kanskje gjøre susen? 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Jeg anbefaler nok en gang de hvite mirakel-svampene! Fås i de fleste dagligvarer i esker med 3-4 stk til en drøy femtilapp. Men prøv forsiktig på baksiden først for å sjekke at den ikke tar fargen! Bare fukt svampen med lunkent vann, klem det ut igjen og gnikk i vei. Tar det aller, aller meste! 0 Siter
Gjest Surrerundt Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 kulepennflekker fjerner du enklest ved å spraye flekken med hårspray. Tørk flekken bort med en myk, fuktig klut. Gni forsiktig utenfra og inn mot midten av flekken til den er forsvunnet. http://lissies.gotdns.com/tips/tips.htm#hvordan%20fjerne%20penn 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 Prøv flekkfjernersvamp fra Scotch-Brite, en slik: http://bildebank.jernia.no/webshop/17406068.jpg Selges i de fleste dagligvarer. Sjekk bakpå eller noe, slik at du er sikker på at den ikke tar mer enn selve flekken. De svampene der er geniale til mange ting. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.