Gjest vil hjelpe henne... Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 Skulle ønske hun ville åpne seg for meg. For en stund siden snakket vi sammen og hun betrodde seg til meg at hun hadde slitt en stund med å bli gravid, men nå var noen uker på vei, men redd for å mist e da hun hadde hatt noen blødninger og måtte holde seg i ro. Nå er det en stund siden vi har pratet, og jeg spør henne hvordan det går. Joda jeg lever nå... det er kanskje sånt man sier når man er lei seg? Jeg vil jo ikke spørre rett ut om hun har abortert, men det faller seg jo naturlig å spørre hvordan det går med graviditeten... og hun svarer ikke. Jeg vil jo så gjerne hjelpe/trøste.... men skjønner om hun ikke vil prate om det da. Er jo en del følelser å bearbeide om det er det. Men ikke sikkert hun har abortert heller? Ikke vil jeg mase heller... Hva skal jeg gjøre? 0 Siter
EnolaGay Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 Jeg ville ikke gjort noe og behandlet henne slik jeg pleier. Om hun vil si noe, så gjør hun nok det. Hvis ikke så får du bare godta det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.