Gå til innhold

Nakkestøtte til lenestol - kjøpt løst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreldrene mine har kjøpt et par nye lenestoler til stua. Stolene er gode å sitte i, men kunne vært enda bedre dersom de hadde hatt nakkestøtte. Er det mulig å få kjøpt nakkestøtter "i løsvekt"? ;) Evt. hvor?

Skrevet

Du får ihvertfall kjøpt slike løse nakkeputer rundtomkrin, alt fra oppblåsbare modeller til slike som er fylt med et slags 2skum" som former seg etter kroppen. Puter av sistnevnte type får maan bl a kjøpt på Gardermoen, så det burde finnes i reiseeffektbutikker rundt om kring.

Men hvis du vil ha puter som 'henges' over ryggen med et lodd på baksiden, får du nesten spørre i en møbelforretning om dette kan kjøpes løst. I terioen ihvertfall kunne man jo tenke seg at det var et marked for å bytte ut slike henge-nakkestøtter som følger med visse godstoler.

Skrevet

Du får ihvertfall kjøpt slike løse nakkeputer rundtomkrin, alt fra oppblåsbare modeller til slike som er fylt med et slags 2skum" som former seg etter kroppen. Puter av sistnevnte type får maan bl a kjøpt på Gardermoen, så det burde finnes i reiseeffektbutikker rundt om kring.

Men hvis du vil ha puter som 'henges' over ryggen med et lodd på baksiden, får du nesten spørre i en møbelforretning om dette kan kjøpes løst. I terioen ihvertfall kunne man jo tenke seg at det var et marked for å bytte ut slike henge-nakkestøtter som følger med visse godstoler.

Det er den siste varianten jeg tenker på, ja. Tror de må sjekke i en møbelforretning.

Skrevet

Det er den siste varianten jeg tenker på, ja. Tror de må sjekke i en møbelforretning.

Sånne som man henger over rygglenet med et lodd i enden? Skal ikke store sømkunnskapene til for å sy noe slikt da... ;o)

Skrevet

Sånne som man henger over rygglenet med et lodd i enden? Skal ikke store sømkunnskapene til for å sy noe slikt da... ;o)

Hehe, skulle nok greid det, men litt kjekt å få svarte skinnputer som passer til stolene. Tror ikke min eller mammas symaskiner er gode nok til skinn :-/

Skrevet

Sømkunnskapene er vel lett å ha, verre med maskin som tåler å sy i skinn!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...