Gå til innhold

Jaaaaaaaaaahh Kim lever

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har heller ikke sett noen av delene. Hvis jeg har sett "Tre nøtter...", var jeg så liten at jeg har glemt det. Men det var ikke så mye TV på julaften hjemme hos oss.

Kim måtte nesten være i live etter så mye mas. Hadde blitt tidenes nedtur om de hadde funnet et ekkelt lik i fjæra, hihi!

''Hvis jeg har sett "Tre nøtter...", var jeg så liten at jeg har glemt det.''

Neppe! :-) Tror de begynte å sende det i 1972 eller -73.

''Men det var ikke så mye TV på julaften hjemme hos oss. ''

Min mor jobbet hver julaften (unntatt lør-søn), så da satt vi ungene og nikoste oss med tv og julehefter mens far i huset måkte snø eller noe annet mannegreier...;-)

''Kim måtte nesten være i live etter så mye mas. Hadde blitt tidenes nedtur om de hadde funnet et ekkelt lik i fjæra, hihi''

Ja, det hadde vært noe! *S*

Skrevet

'' har selv aldri sett på "Tre nøtter til Askepott"''

Hva!!?? Errugææern!? Blir jo ikke jul uten (eller ble ikke - i min barndom)!?

Men Himmelblå har jeg ikke sett, i hvertfall ikke mer enn en halv episode.

Ja, riktignok hadde hun svenskeantenne - noe jeg ikke hadde - men dog!!!

Skrevet

''Hvis jeg har sett "Tre nøtter...", var jeg så liten at jeg har glemt det.''

Neppe! :-) Tror de begynte å sende det i 1972 eller -73.

''Men det var ikke så mye TV på julaften hjemme hos oss. ''

Min mor jobbet hver julaften (unntatt lør-søn), så da satt vi ungene og nikoste oss med tv og julehefter mens far i huset måkte snø eller noe annet mannegreier...;-)

''Kim måtte nesten være i live etter så mye mas. Hadde blitt tidenes nedtur om de hadde funnet et ekkelt lik i fjæra, hihi''

Ja, det hadde vært noe! *S*

Da er det ikke så rart jeg ikke har sett "Tre nøtter", da var jeg jo for stor til sånt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...