Gjest so thirerd Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 Jeg sliter med å holde ut med meg selv for tiden. Føler meg så urolig uten å helt vite hvorfor og samtidig at jeg kan ka hundre grunner til å bekymre meg. Jeghar fått noe beroligende de siste fire kveldene, men det hjelper nesten ikke. Ene kvelden drikker jeg en hel flaske sprit, jeg stappet musikk i ørene på høyeste styrke og konsetrerer meg om å ligge rolig. Har ellers rømt til skogs for å leve som en villmarkens datter, andre ganger påført meg smerte. Men de siste dagene har det vært ekstremt. I går løp jeg mange kilometer i tskjorte i snøkav, og slo knyttneven inn i en vegg så jeg lurer på om jeg har fått en brist i knokkelen. Den er blå og hoven :-/ Kan ha noen timer i løpet av dagen hvor jeg er normal, så bang slår denne intense uroen til. Hvordan skal jeg temme meg selv igjen? Det er slitsomt å hele tiden må ta time for time. Prøvde å ringe en hjelpetelefon i går, men der møtte jeg en stort sett taus person som ikek hadde noen forslag til hvordan jeg skulle roe meg... Alle praktiske ting blir gjort som husarbeid og slikt.... 0 Siter
frosken Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 Dessverre tror jeg det kun er en ting som virkelig hjelper i forhold til vedvarende tendenser til utagering og det er å ta en indre bestemmelse om å ikke tillate seg destruktiv utagering samme hvor smertefullt ens indre liv er. Bestem deg for hva du selv anser for å være destruktiv utagering, og ta et valg i forhold til hvordan du vil forholde deg fremover. Du vil gradvis få det roligere dersom du klarer å ta en slik bestemmelse og konsekvent holde fast ved den. Dette var kanskje ikke den typen svar du hadde ønsket deg, men jeg tror ikke det finnes noen annen god løsning. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 frosken har rett. Det eneste som hjelper er aa fjerne muligheten for utagering - det er rett og slett ikke et alternativ lengre. Grensen maa du lage i ditt eget hode og forholde deg til over lang, lang tid. Etterhvert vil du danne nye handlingsmoenstre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.