Gå til innhold

Ikke uten min datter

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Har dere lest boken? Hvis ikke, saa anbefaler jeg den paa den sterkeste:)

Skrevet

ja, og det er en av de beste bøkene jeg har lest..

Filmen er også bra =)

Skrevet

Jeg har lest boken, men det er mange år siden. Veldig spennende bok! Har du sett filmen?

candyqueen_83
Skrevet

Ja, jeg har lest boken. Anbefales virkelig ja.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har lest boken, men det er mange år siden. Veldig spennende bok! Har du sett filmen?

Filmen er også bra :o)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Nei, men fikk lyst til det naa:)

Skrevet

Filmen er også bra :o)

Bra film! Med Sally Field så vidt jeg husker?

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

da må du si hva den handler om først

Veldig kort beskrevet handler det om en ung mor , hennes datter og deres fangenskap hos en islamsk ektemann i Iran.

Gjest boken er som oftest bedre enn filmen
Skrevet

Nei, men fikk lyst til det naa:)

Den filmen er faktisk en av de få filmene jeg ikke har blitt skuffet over. (Jeg synes sjeldent bøkene klarer å leve opp til de bildene jeg lager meg i hodet mens jeg leser)

Skrevet

Har både lest boken og sett filmen - for lenge siden :-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Den filmen er faktisk en av de få filmene jeg ikke har blitt skuffet over. (Jeg synes sjeldent bøkene klarer å leve opp til de bildene jeg lager meg i hodet mens jeg leser)

Siden jeg har bodd i omraadet, lager jeg meg ogsaa bilder i hodet. Jeg er tilbake igjen der jeg var. Jeg sitter paa gulvet og spiser med hoyrehaanden, er redd foer at jeg skal glemme meg aa bruke venstrehanden, det er matsoel og griseri utover voksduken som ligger paa de persiske teppene og kjenner meg igjen i mange av tankene hun har naar hun observerer menneskene og hva som skjer i rundt henne :o)

Er nesten glad jeg ikke har lest boken tidligere :)

Gjest Ellipse
Skrevet

Jeg har bare sett filmen, synes den var veldig god! Tror ikke jeg orker å lese boken nå som jeg vet hvordan det går.

Gjest Dolores77
Skrevet

Filmen er i alle fall utrolig gripende, så vil gjerne lese boken :)

Skrevet

jeg så den på kino for mange år siden, og den gjorde et veldig sterkt inntrykk på meg, Husker veldig mange av scenene fremdeles.

Har ikke lest boka, men regner med å gjøre det en gang.

candyqueen_83
Skrevet

Bra film! Med Sally Field så vidt jeg husker?

Jeg er dårlig på skuespillernavn :o)

Skrevet

Jeg er dårlig på skuespillernavn :o)

Jeg er helt elendig. Kjenner ingen som er såpass amøbe som meg ift skuespillere... Eller forresten, det måtte bli min mor, vi er omtrent like dårlige :-)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg er helt elendig. Kjenner ingen som er såpass amøbe som meg ift skuespillere... Eller forresten, det måtte bli min mor, vi er omtrent like dårlige :-)

Da slenger jeg med dere. Hehe :o))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...