Gjest Skole-tema Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 Vi skal pynte bord til konfirmasjonen til poden... Invitasjoner og bordkort er laget i temaet "Skole"...så vi tenkte å pynte med litt av samme temaet... Noen forslag til videre pynting? 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 Skole-tema?! Er konfirmanten tatt med på råd her? Mine hadde sannsynligvis fått hysterisk anfall om jeg hadde foreslått skole-tema i konfirmasjonen. Men jeg vil tippe at bl.a. Panduro og forskjellige scrapbooking-nettsteder selger små "skoleting"? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 Skole-tema?! Er konfirmanten tatt med på råd her? Mine hadde sannsynligvis fått hysterisk anfall om jeg hadde foreslått skole-tema i konfirmasjonen. Men jeg vil tippe at bl.a. Panduro og forskjellige scrapbooking-nettsteder selger små "skoleting"? Hehe,- det var vel min reaksjon også... 0 Siter
Gjest Skole-tema Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 Skole-tema?! Er konfirmanten tatt med på råd her? Mine hadde sannsynligvis fått hysterisk anfall om jeg hadde foreslått skole-tema i konfirmasjonen. Men jeg vil tippe at bl.a. Panduro og forskjellige scrapbooking-nettsteder selger små "skoleting"? Poden vil ha dette temaet... Det er fordi han IKKE liker skolen =) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 Skole-tema?! Er konfirmanten tatt med på råd her? Mine hadde sannsynligvis fått hysterisk anfall om jeg hadde foreslått skole-tema i konfirmasjonen. Men jeg vil tippe at bl.a. Panduro og forskjellige scrapbooking-nettsteder selger små "skoleting"? Jeg tenkte det samme ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.