Gå til innhold

Fruktposen man blåser opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En periode fikk man kjøpt fruktposer som man på en måte blåste opp, slik at det ble vakum rundt oppskåret frukt, og den ikke ble brun på timesvis. Finnes ikke disse lenger?

Skrevet

Tips: fruktboksene, Bend-it. er like gode! Og myyyye mer miljøvennlige! Frukten er like fin om det ligger igjen en eplebit i disse som de var i fruktposene hos oss i alle fall.

Skrevet

Man kan ikke blåse opp et vakum.

Posen er delt i to, slik at man putter frukten i et rom, og så blåser man opp det andre. Luften er dermed ikke sammen med selve frukten, og denne blir dermed liggende i vakum.

Skrevet

Man kan ikke blåse opp et vakum.

*hehe* Har du sett fruktposene? Man putter frukten i posen og så blåser man opp et lag plast som ligger rundt frukten og dermed presses all luften ut rundt frukten. Om det ikke blir et vakuum i ordets rette betydning så blir det i alle fall så og si ikke luft inni der. :o)

Gjest annlovinda
Skrevet

Hos oss får vi fortsatt kjøpt de på meny iallefall - geniale disse posene, jeg synes også frukten holder seg bedre i disse posene enn i bendit-fruktboksen.

Skrevet

Mulig de finnes hos butikker som Mega, Ultra og Meny, men håper også de fjerner de fra sortimentet. De føres ikke lenger hos Rema (så vidt jeg har fått med meg)

Makan til lite miljøvennlig produkt, et produkt vi nå tror vi trenger, men som vi før klarte oss godt uten.

Bendit fruktboks eller annen type boks av god kvalitet er like bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...