Gjest gomle Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 En periode fikk man kjøpt fruktposer som man på en måte blåste opp, slik at det ble vakum rundt oppskåret frukt, og den ikke ble brun på timesvis. Finnes ikke disse lenger? 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 Tips: fruktboksene, Bend-it. er like gode! Og myyyye mer miljøvennlige! Frukten er like fin om det ligger igjen en eplebit i disse som de var i fruktposene hos oss i alle fall. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 Man kan ikke blåse opp et vakum. Posen er delt i to, slik at man putter frukten i et rom, og så blåser man opp det andre. Luften er dermed ikke sammen med selve frukten, og denne blir dermed liggende i vakum. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 Man kan ikke blåse opp et vakum. *hehe* Har du sett fruktposene? Man putter frukten i posen og så blåser man opp et lag plast som ligger rundt frukten og dermed presses all luften ut rundt frukten. Om det ikke blir et vakuum i ordets rette betydning så blir det i alle fall så og si ikke luft inni der. ) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 Hos oss får vi fortsatt kjøpt de på meny iallefall - geniale disse posene, jeg synes også frukten holder seg bedre i disse posene enn i bendit-fruktboksen. 0 Siter
Supermum Skrevet 20. april 2010 Skrevet 20. april 2010 Mulig de finnes hos butikker som Mega, Ultra og Meny, men håper også de fjerner de fra sortimentet. De føres ikke lenger hos Rema (så vidt jeg har fått med meg) Makan til lite miljøvennlig produkt, et produkt vi nå tror vi trenger, men som vi før klarte oss godt uten. Bendit fruktboks eller annen type boks av god kvalitet er like bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.