Gå til innhold

Colette eller andre som har greie på katter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det har du rett i:-) Men det er tungt mens det står på som verst. En blir jo så glad i dyrene sine:-)

Uff noe så veldig også. Kjempetøft er det..........

Glad jeg har flere igjen å kose med.....ellers hadde det blitt kjempetomt her!

Skrevet

Ja, men han var jo ikke gamle karen da...Det har nok lettere for å bli sykdom når kattene ferdes ute. Det er jo endel smittsomme kattesykdommer. Men en kan jo ikke sperre dem inne bare av den grunn.

Nei, han var for ung. Og hadde aldri forventet det heller, så for meg at den katten skulle følge oss i 15 år, han har vært så frisk og fin hele veien.

Men ja, det er nok en del smittsomme kattesykdommer der ute.... Tror ikke jeg klarer å lage innekatt av ungkatten jeg har heller :-)

Jeg holdt liksom motet oppe en stund, men etter narkose på mandag kom han seg liksom aldri.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...