Gjest Ny på facebook Skrevet 20. april 2010 Skrevet 20. april 2010 Har funnet et bilde i albumet til ei venninne som jeg har lyst å sende videre til ei annen venninne (de to venninnene er ikke fb venner). Hvordan gjør jeg det? Er det bare å trykke på bilde og "tag`e" navnet hennes, så får hun det automatisk tilsendt? 0 Siter
Unni23 Skrevet 20. april 2010 Skrevet 20. april 2010 Da må du evt. lagre bildet på din datamaskin og legge det ut på din facebook-side, men det faller nok ikke i god jord hos hun du stjeler bildet fra. Send det heller til din venninne på MSN. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. april 2010 Skrevet 20. april 2010 Så vidt jeg har forstått vil den som er tagget i et bilde få beskjed på sin vegg med link til bildet. 0 Siter
Unni23 Skrevet 20. april 2010 Skrevet 20. april 2010 Så vidt jeg har forstått vil den som er tagget i et bilde få beskjed på sin vegg med link til bildet. Bare hvis man tillater "alle" å se sine bilder. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. april 2010 Skrevet 20. april 2010 Bare hvis man tillater "alle" å se sine bilder. Ja, det er vel sant, jeg er egentlig ingen FB-spesialist. Mener jeg selv har tillatt venner og venners venner å se bilder, og de hun snakker om ville vel i så fall omfattes, om hun har samme innstilling. 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 20. april 2010 Skrevet 20. april 2010 Er det greit for hun andre venninna da? 0 Siter
Gjest her synder mange gitt Skrevet 20. april 2010 Skrevet 20. april 2010 Bare husk på at du egentlig ikke har lov å publisere -_noen_ bilder uten samtykke av dem som er på bilde. 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 20. april 2010 Skrevet 20. april 2010 Lagre bildet på maskina di og send det på mail til hun andre venninna. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.