Gå til innhold

Legge ut bilde av venninne på facebook

Anbefalte innlegg

Gjest Ny på facebook
Skrevet

Har funnet et bilde i albumet til ei venninne som jeg har lyst å sende videre til ei annen venninne (de to venninnene er ikke fb venner). Hvordan gjør jeg det? Er det bare å trykke på bilde og "tag`e" navnet hennes, så får hun det automatisk tilsendt?

Skrevet

Da må du evt. lagre bildet på din datamaskin og legge det ut på din facebook-side, men det faller nok ikke i god jord hos hun du stjeler bildet fra. Send det heller til din venninne på MSN.

Gjest Elextra
Skrevet

Så vidt jeg har forstått vil den som er tagget i et bilde få beskjed på sin vegg med link til bildet.

Skrevet

Så vidt jeg har forstått vil den som er tagget i et bilde få beskjed på sin vegg med link til bildet.

Bare hvis man tillater "alle" å se sine bilder.

Gjest Elextra
Skrevet

Bare hvis man tillater "alle" å se sine bilder.

Ja, det er vel sant, jeg er egentlig ingen FB-spesialist.

Mener jeg selv har tillatt venner og venners venner å se bilder, og de hun snakker om ville vel i så fall omfattes, om hun har samme innstilling.

Gjest her synder mange gitt
Skrevet

Bare husk på at du egentlig ikke har lov å publisere -_noen_ bilder uten samtykke av dem som er på bilde.

Gjest verinoca
Skrevet

Lagre bildet på maskina di og send det på mail til hun andre venninna.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...