EnolaGay Skrevet 20. april 2010 Skrevet 20. april 2010 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3614165.ece Men, jeg trodde de var norskættede hele gjengen jeg? Og fikk vondt av fyren når han unnskylder vulkanasken for problemene de skaper her...jøsses. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. april 2010 Skrevet 20. april 2010 ''Men, jeg trodde de var norskættede hele gjengen jeg?'' Spør Segunda om akkurat dét! 0 Siter
EnolaGay Skrevet 20. april 2010 Forfatter Skrevet 20. april 2010 ''Men, jeg trodde de var norskættede hele gjengen jeg?'' Spør Segunda om akkurat dét! Åh..hehe den lange tråden ja.. 0 Siter
Gjest immaia Skrevet 20. april 2010 Skrevet 20. april 2010 de er blanding av norske utvandrere og deres irske treller tror jeg ) derfor har de mye rødt hår også 0 Siter
Sør Skrevet 20. april 2010 Skrevet 20. april 2010 Hadde han vært kriminell, ville han blitt beskrevet i avisen som "av utenlansk opprinnelse". Hvis han derimot gjør noe bra, så er han norskere enn 17. mai! Med vennlig hilsen 0 Siter
EnolaGay Skrevet 20. april 2010 Forfatter Skrevet 20. april 2010 Hadde han vært kriminell, ville han blitt beskrevet i avisen som "av utenlansk opprinnelse". Hvis han derimot gjør noe bra, så er han norskere enn 17. mai! Med vennlig hilsen Gjelder ikke stans av all flytrafikk i hele Europa som kriminell handling altså..? :0O 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 20. april 2010 Skrevet 20. april 2010 ''Men, jeg trodde de var norskættede hele gjengen jeg?'' Spør Segunda om akkurat dét! ''Spør Segunda om akkurat dét! :P'' Litt ondskapsfull i dag;)))) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.