Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa på 10 har lyst til å farge håret. Så jeg tenkte at glansvask da var tingen. Blir denne HELT borte etter en tid? Ho er lys blond i dag, og ønsker å teste en brunfarge.

Er det noen merker som er å anbefale, og noen jeg bør holde meg unna?

Gjest Dolores77
Skrevet

Hvis ho er lysblond ville jeg ikke valgt en for mørk eller rødlig nyanse,

rødfargen - som ofte er i brunnyanser, har en tendens til å trekke seg litt mer inn i lyst hår, og det kan være at det sitter igjen oransje farge en god stund...

Skrevet

Nå er det år og dag siden jeg tok (bare) glansvask, og det ble jo sagt den gangen også at fargen ble borte etter noen få vask. Men jeg har alltid lurt på om det bare føles slik fordi man som oftest velger en farge som ikke er så veldig fjern fra egen hårfarge?

Jeg husker en venninne og jeg skulle farge håret kobberrødt som en gimmick før en fest. Jeg hadde svakt oransje hår i lange tider etterpå.

Skrevet

Hvis ho er lysblond ville jeg ikke valgt en for mørk eller rødlig nyanse,

rødfargen - som ofte er i brunnyanser, har en tendens til å trekke seg litt mer inn i lyst hår, og det kan være at det sitter igjen oransje farge en god stund...

Takk for tips. Da skal vi gå for en lys brun (uten rødskjær) den første gangen og se hvordan det fungerer:-)

Skrevet

Nå er det år og dag siden jeg tok (bare) glansvask, og det ble jo sagt den gangen også at fargen ble borte etter noen få vask. Men jeg har alltid lurt på om det bare føles slik fordi man som oftest velger en farge som ikke er så veldig fjern fra egen hårfarge?

Jeg husker en venninne og jeg skulle farge håret kobberrødt som en gimmick før en fest. Jeg hadde svakt oransje hår i lange tider etterpå.

Altså holder vi oss borte fra rødt. Vi får velge en lys brun nå første gangen tror jeg.

Skrevet

Altså holder vi oss borte fra rødt. Vi får velge en lys brun nå første gangen tror jeg.

Høres lurt ut:-) Spennende med litt ny farge :-)

Skrevet

Høres lurt ut:-) Spennende med litt ny farge :-)

Jeg har selv knapt nok farget håret får, så at snuppa på 10 da har blitt så gira på å prøve er jo nesten rart. Men jeg prøver å tenke at ho får lov til ting som faktisk ikke spiller så stor rolle, og at jeg setter grenser på viktige ting.

(Altså spiser jeg en liten kamel her føler jeg....)

Skrevet

Jeg har selv knapt nok farget håret får, så at snuppa på 10 da har blitt så gira på å prøve er jo nesten rart. Men jeg prøver å tenke at ho får lov til ting som faktisk ikke spiller så stor rolle, og at jeg setter grenser på viktige ting.

(Altså spiser jeg en liten kamel her føler jeg....)

''Men jeg prøver å tenke at ho får lov til ting som faktisk ikke spiller så stor rolle, og at jeg setter grenser på viktige ting.''

Høres svært fornuftig ut! :-)

Jeg synes selvbestemmelse over eget hår er en enkel ting å gi:-)

Skrevet

''Men jeg prøver å tenke at ho får lov til ting som faktisk ikke spiller så stor rolle, og at jeg setter grenser på viktige ting.''

Høres svært fornuftig ut! :-)

Jeg synes selvbestemmelse over eget hår er en enkel ting å gi:-)

Godt å få bekreftet at jeg ikke er helt på jordet da:-) Det virker jo ikke helt urimelig å ville teste å få litt mørkere hår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...